Nille Skrivet november 12, 2006 Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 Tråden är dedikerad ått GG - GinGirl då hon inte kan skapa tråden själv, eftersom hon är bannad *?* Ändå står det äver hennes användarnamn "anime otaku" när jag checkade, borde inte det då vara utbytt mot "bannad"? Iaf, är detta en bugg eller är hon bannad och isåfall - varför? Lé screenshot från GG. Hon har aldrig heller fått någon varning tidigare (vad hon vet.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 12, 2006 Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 Väldigt lustigt, ingen har bannat henne och jag ser inget fel på hennes forumprofil. Be henne testa igen lite senare! Om problemet kvarstår säg till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 12, 2006 Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 Tja, nu funkar det. XD Måste väl ha varit någon märklig bugg då. Nåväl, nu funkar det iallafall, hoppas bara att det inte händer igen. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 12, 2006 Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 Vad är det där för läskiga ads O_O Skaffa Opera! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Vem tusan tog bort bannen jag la? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Vad är det där för läskiga ads O_O Skaffa Opera! =D Nej tack, har testat Opera men det var kasst. D: Dessutom måste man betala för det... *snål* :); Avathar: ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Nej tack, har testat Opera men det var kasst. D: Dessutom måste man betala för det... *snål* :); Håller med. Man kan göra så gott som samma saker i Firefox om man tar tiden på sig att installera extensions. Varför betala för något när man kan få det gratis lagligt? :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet november 26, 2006 Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Opera är gratis. Följer även webbstandarderna bättre än Firefox samt startar och renderar sidor snabbare. Skulle nog använda Opera om det inte vore för Firefox-pluginsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 26, 2006 Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Sist jag testade Opera (gratis) så var det inbyggd reklam i programet och grundfunktionerna var mestadels jobbiga. Aja, det är bara vad jag tycker. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet november 26, 2006 Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Sist jag testade Opera (gratis) så var det inbyggd reklam i programet och grundfunktionerna var mestadels jobbiga. Aja, det är bara vad jag tycker. :P Opera har tagit bort all inbyggd reklam för att kunna jämna utsig i webbläsarmarknaden...så nu är det bara att ladda hem opera och "Be Happy" B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 26, 2006 Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Det är en smaksak. Jag föredrar också Firefox på grund av modifieringsmöjligheterna, plus att det finns en del riktigt snygga teman ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 26, 2006 Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Har haft IE länge, Firefox några månader och Opera några mer månader och Opera är helt klart smidigt och bäst. Älskar alla snabbfunktioner tex med musen och alla snygga skins. Vet inte vad det skulle vara för plug-ins i Firefox som gör att ni hellre tar den. ;s Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 26, 2006 Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Hmm, jag kanske testar Opera igen. Bittorrent-funktionen verkade lockande. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 28, 2006 Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Hmm, jag kanske testar Opera igen. Bittorrent-funktionen verkade lockande. ;P Det är det inte värt. Den fungerar sällan som den ska, den saknar inställningsmöjligheter som kan få den att fungera, du är beroende av att ha Opera igång kontinuerligt, det fungerar inte att pausa en torrent... Kan visserligen också vara jag som är ett klantarsel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 28, 2006 Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 usch vad opera är bloatad nu, firefox som gäller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 28, 2006 Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Det är en smaksak. Jag föredrar också Firefox på grund av modifieringsmöjligheterna, plus att det finns en del riktigt snygga teman ;) Håller med dig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 finns bara en webbläsare värd att använda och det är http://lolifox.com/ okej erkänner, exakt som firefox men endå :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg