Krunaldo Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 Tänkte att det skulle vara bra att samla allt detta under en klistrad tråd så nu lämnar jag detta till våra kära moderatorer att bestämma om det är en god ideé. Efterlys anime som ni inte vet vad den heter här! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 /hohohoho Jag kommer inte ihåg vad den heter men den började med att en kille och en tjej (relativt unga) hittade en förhäxad tjongamabob eller nåt och den här saken förvandlade killen till en tjej. Å så händer det massa crazy saker i skolan förstås och nån lite äldre bråkmakare med vitt/grått hår blir lite förälskade i den förhäxade. Mer än så han vi inte se. Nån som vet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Har sett den där. Första avsnitten.... Tror jag.. jo ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Kom på det aldeles nyss, Tenshi na Konamaiki hette den. Så nu behöver ni inte svara mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg