dinskugga Skrivet november 11, 2006 Anmäl Share Skrivet november 11, 2006 nån som har sett live motion picture versionen av death note här ? trailer http://www.imdb.com/title/tt0758742/ kommer tydligen en 2an eller fortsättning på film1 nu i vinter i japan http://www.imdb.com/title/tt0810827/ trailer till den http://www.youtube.com/watch?v=KGJwtVpeiQ4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevllua Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 Och här MAKING OFF frän the movie Länk ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Oi, någon som vet var man kan få tag på subtitles (engelska eller svenska) till Death note filmen? Kan verkligen inte hitta det på någon av mina sub-sidor jag har bokmärkta. Och subtitles är inte olagliga svar nej, åtminstone inte "hemmagjorda". PMa eller skriv här, onegai shimasu! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Domokon kommer visa filmen och serien med svensk test, så där kan du dra och se den annars ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Bor långt ifrån Stockholm! :< Hade det varit i Göteborg så hade jag väl släpat med någon av mina icke anime-upplysta polare men 60 mil till Stockholm njaa! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevllua Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 du kan ladda ner den på torrent (engelska) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 du kan ladda ner den på torrent (engelska) ;) Låt oss säga att jag redan har fixat en mindre laglig kopia av den. ;) Dock på japanska, har inte hittat någon engelsk och vet egentligen inte ens om jag vill ha en engelsk. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 ska se den här strax med eng sub så ja e choklad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Men skriv länk till sida med engelsk sub då! ;_; Eller PMa länk till torrentsida där den finns med engelsk sub ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2007 Sett första delen och den var jävligt bra! Skådespelarna var faktist riktigt sjysta och det blev inte alls goja av allt som jag först trodde det skulle kunna bli. Mycket positiv överraskning och jag inväntar 2a delen med spänning. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arimande Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Jag har sett 1:an den är bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arimande Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Den finns o ladda ner på torrents på en del ställen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Reglerna säger klart och tydligt: "Posta inte länkar till webbsidor där man kan ladda hem piratkopierade filmer och serietidningar." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 hur svårt är det att läsa forumreglerna egentligen!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Räcker väl med att 1 person säger ifrån? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Räcker väl med att 1 person säger ifrån? ;) jo men om du tittar på tiden när inlägen skrevs... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Haha, det må jag säga. Ber om ursäkt ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet mars 18, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2007 denna filmen finns nu att köpa på sfbok.se! :D fast den har stått som slut i nån vecka nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 20, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2007 Såg klart del 2 och måste säga att den var riktigt bra. Jag tyckte att del 1 var lite tunn och matt men den här höjde verkligen filmen. Spännande, intressant och lite sorglig. Tveklöst en av mina favoritfilmer detta året. Ska bli roligt och se hur pass mycket den skiljer sig från animen och vilken som är bäst av dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 21, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2007 Personligen hoppas jag på ett bättre slut i animen. SPOILERS från The Last Name! Light ska vinna, L och c:o ska dö! Var iallafall skönt att se den lilla pesten dö i live action filmen, men Light dog med så det var inte mycket poäng med det. Divine justice ftw! Men bah på förrädar-Ryuuk. :< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 20, 2007 Anmäl Share Skrivet april 20, 2007 Stor besvikelse. Usch... Hoppas att tvåan blir bättre. :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg