SonnythE Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 10-11 år sedan så gick det en amine på teve och jag kommer inte ihåg vad den heter men handlingen var ungefär att det var en fattig jordbrukare så blev en "biker" med svarta skäder och hade en svart jätte kool svävarhoj som kan for runt på, och han hade en ärkefiende som också åkte omkring på liknande hoj, jag tror att det var någontong med en "bihandling" om ett jätte stort träd som höll på att dö, ( representerade antagligen att dom onda höll på att ta över världen) är det någon här på detta forum som vet vad den heter så skulle jag bli väldigt glad om ni kunde tala om det för mig!!! PS hur många anime långfilmer finns det igentligen? DS /S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everski Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 Långfilmer? Många. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 mer, mycket mer en många( jag tror typ bara en person vet det, typ världens största anime nörd ;) ). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 vad är det för fråga? det finns ju så många att inte ens världens största anime nörd vet det. (nån vet det säkert, inte jag...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Hur många? Du tänker inte på att de kommer nya lite då och då.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RurouniMajin Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 OT: Tycker det nu är konstaterat att det är VÄLDIGT MÅNGA filmer, skulle vara trevligt om vi nu slapp vad jag vill kalla spammande och inriktade oss på att svara på hans huvudfråga. Ursäkta mitt lilla icke moderator modererande(? hmm.. låter konstigt, men ändå inte) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg