Hardan Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Söt. 4/5. Gillar inte gamla gubbar så mycket, men ändå söt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bleach94 Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Vet inte riktig vad den ska föreställa men 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Vet inte riktig vad den ska föreställa men 3/5 Föreställa? Jag antar att det ser ut som en tjej, och då föreställer det väl en tjej? Din avatar är för liten, kornig, och tråkig. 1/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet april 9, 2009 Anmäl Share Skrivet april 9, 2009 Riktigt nice. Påminner om nått jag sett någonstans, kommer på inte på var dock. Lite för "mjuk" och harmonisk för min smak om jag ska klaga på nått. 8.3/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 9, 2009 Anmäl Share Skrivet april 9, 2009 5/5 för kreativitet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 10, 2009 Anmäl Share Skrivet april 10, 2009 5/5 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sou-l Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 söt ^^ 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 3/5 för att jag gillar karaktären, men den skulle se snyggare ut med en ram. Min egen avatar är hänsynslöst stulen för att jag älskar den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Wow. Den är ju fortfarande så... My. 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Wow. Den är ju fortfarande så... tråkig. 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Wow. Den är ju fortfarande så... tråkig. 2/5 JAG HATAR DIN :( 1/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Hardan 3/5 och tänk på att HATAR är ett starkt ord >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Boda: 3/5 för att det är ett ganska attraktivt motiv med intressant komposition. Min smak vad gäller animekaraktärer har blivit sååå genomskådad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Wow. Den är ju fortfarande så... tråkig. 2/5 D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Håller med Gravskopan. Old avatar, old serie, old storlek D: 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Förnyelse är alltid bra. Till och med jag byter avatar ibland (1 gång om året i genomsnitt? Nåt sånt...) Flaskis: 1,5/5 eftersom lolis inte är min kopp te. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Förnyelse är alltid bra. Till och med jag byter avatar ibland (1 gång om året i genomsnitt? Nåt sånt...) Flaskis: 1,5/5 eftersom lolis inte är min kopp te. Chibi != loli. Det borde väl du veta? D: 2/5. dålig fokus på motivet. Sen är shotas inte min kopp te ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Yes, förnyelse är bra, och jag är inte så sötsugen längre så det får bli en pimpish Kyouka. Och Flaskis. Har hon en cape? Brilliant. 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 12, 2009 Anmäl Share Skrivet april 12, 2009 Volbra: Mycket bättre ansiktsuttryck hos karaktären på den nya avataren. 3.5 av 5. Avataren känns dock en aning obalanserad, annars hade den fått en fyra. Flaskis: He, kände nästan på mig att jag skulle få en sån kommentar. Skillnaden mellan en "loli" eller "shota" och en vanlig barnkaraktär för mig är om de framställs som dyrkarobjekt och/eller sexualiseras eller inte. Och så brukar man se skillnaden i karaktärernas ögonen och ansiktsuttryck. Lolis och liknande brukar se ofokuserade och tomma (känslolösa?) ut i ögonen, vilket jag tycker är lite läskigt. Själva grejen med stora ögon hos karaktärerna är ju för att det ska visa mer känslor, som i den klassiska shoujomangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 12, 2009 Anmäl Share Skrivet april 12, 2009 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 12, 2009 Anmäl Share Skrivet april 12, 2009 X3 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sou-l Skrivet april 14, 2009 Anmäl Share Skrivet april 14, 2009 0/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 14, 2009 Anmäl Share Skrivet april 14, 2009 1/5 ogillar one piece. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 1/5 - Ogillar FMA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Måste jag ge dig 1/5 eftersom jag ogillar sportanime? >_> 3/5, huvudet ligger lite ut mot kantet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg