Volbla Skrivet januari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2009 It's all good Sceleris mah man :) SinkadusMew2s avatar: Är det där... ÄR DET DÄR THE PIED PIPER? Damn. Skulle vilja ge en femma om det inte var för att den ser lite... halvkvalitetaktig ut. 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SinkadusMew2 Skrivet januari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2009 SinkadusMew2s avatar:Är det där... ÄR DET DÄR THE PIED PIPER? Damn. Skulle vilja ge en femma om det inte var för att den ser lite... halvkvalitetaktig ut. Det är Sun Wu'Kung :D ("Son Goku" på animeska). i alla fall! 5/5. Supersöt xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 29, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2009 w a t 0/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 29, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2009 3,5/5 Söt animétjej. Kan tyvärr inte relatera till henne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 29, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2009 halvful emotjej. Kan tyvärr inte relatera till henne. 1/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 30, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2009 Så skrev jag inte alls ju! >:( Det är ju Boxxy! 4/5 får din då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 0/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 Han har en sådan iskall blick som bara en tvättäkta man kan ha... eller så är han bara trött. :S 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 Klockren! :D 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 3/5 - öh, vetifan vad jag grundar det på men en 3/5 får det bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 2/5 Hade ju kunnat vara lite skarpare. Och haft bättre ljus på karaktären. Och kanske varit en riktig karaktär i TF2 istället för en rutten Scout. Typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2009 3,5/5 Rätt simpelt motiv, men den får ändå ändå lite över medel av mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2009 Jorå, trevlig. :) 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Hm, näää.... Den tilltalar mig inte alls. 1,5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Urskönt motiv! 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SinkadusMew2 Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 4/5 Jag fattar inget men den drar mig till sig på något vis x) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Vacker <3 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 En liten sötis förtjänar utan tvivel 4/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Den gamla versionen av Terra e...'s huvudkaraktär? Ursnygg är den i vilket fall! 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Den gamla versionen av Terra e...'s huvudkaraktär? Ursnygg är den i vilket fall! 5/5 Gammal och gammal, så vitt jag vet så kommer den ifrån 2007-adaptionen. Har dock inte sett den själv utan valde den på grunderna att den, som du säger, såg ursnygg ut :P Planerar dock att se den så fort jag har råd att köpa dvderna. Din får en 4/5, enkel men väldigt söt (särskilt då varje gång jag ser den också hör kissens röst som är för söt för sitt eget bästa). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 5/5 - Den är helt briljant! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Nä, usch. Ful bonde. :( 0/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 12, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2009 din lönnmördare där ^^ 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zionux Skrivet februari 12, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2009 3/5 hmm är det en kisse-människa XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet februari 12, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2009 Känns som att bilden är "utsträckt" och jag tycker mig även kunna se en tomteluva. Förvisso heter de♩julen varar än till påska♩, men jag tycker ändå att allt julpynt ska vara borta vid denna tiden på året. Detta gäller även naturligtvis avatarer... 1.5/5 bara för att det är Konata :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg