Volbla Skrivet januari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2009 SCELERIIIS! ÄR DU VÄRDIG DENNA MANLIGHET? 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2009 Väldigt androgyn fellatio, 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 SCELERIIIS! ÄR DU VÄRDIG DENNA MANLIGHET? 5/5 Sceleris är manlighet i dess renaste form. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Sameo sameo 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet januari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2009 6/5 nuff said! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2009 Sceleris är manlighet i dess renaste form. Hoho. Skulle inte förvåna mig. Han påminner mig om någon annan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2009 Samo samo 2/5 >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 6, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2009 Väldigt snyggt motiv och dessutom bra jobbat med hur du valt att beskära bilden. Lätt 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2009 En riktig tös... ser inte riktigt relationen till ett animé forume men, men fasen. Hon är ju söt. 3/5 för den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2009 För svaga färger imo. 3/5 Orkade inte göra en ny avatar så det fick bli en favorit i repris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2009 efter rådgivning på irc blev det ett snabbt byte. Ska se om jag kan få till den bättre senare. 3/5 ser lite plastig ut :r edit. nu har jag livat till färgerna lite också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet januari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2009 4/5 får den trots att det är Faye, men den är nära en femma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2009 Cool robot, 4/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2009 10/5 för att det är motoko. -8 för att det inte alls ser ut som motoko. +1.5 för att den är välgjord ändå. 3.5/5 :S Edit: för att kommentera Boda nedan: jodå. ram finns där. 2 pixlar bred i fullstrolek, som sedan krympts ner till ava-format, så ca 0.7 pixlar bred svart linje ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2009 4/5 ser bra ut, gillar karaktären, bra motiv, samt bra tagen. Minus dock för jag tycker jag inte ser nån ram :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2009 ごらんの有様だよ! Hrm nej nu ska vi vara lite allvarliga här. Den är fin och passar, samt att du har haft en bild på Ai förut så man förknippar henne lite med dig. Dock får den ett litet minus för att det trots allt är Ai i dessa "hata Colors tider" så 3,5/5 kanske låter bra? Ja det är snart dags att byta bild för mig, ska bara få ork till det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet januari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2009 4/5 - Söt men blek och tråkig på något sätt så bara en 4. Bytte nyss avatar, kommer byta igen snart, men som övergångsavatar så duger den väl... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2009 Tycker den duger aldeles utmärkt. 4/5 hade blivit 5 med en bättre beskärning och en ram. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet januari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2009 Valentine är ju aldrig fel... 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 20, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2009 ska det föreställa Shinji ? ifrån NGE ? har alltid velat fråga >.> och nu har tagit mig i kragen och frågat men iaf Den känns standard faktsit 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2009 riktigt snygg! 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2009 Tony Taka-illustration! Äntligen visar du lite bra smak, Gogo! 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet januari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2009 Spetsiga bröst är aldrig fel. Edit: vafan. En lolita som jag inte vet vem är. 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2009 Hiskeligt ful, men jag ser att bilden har dolda talanger. Arbeta hårt så kommer du att nå toppen! 3/5 på rickardskalan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2009 Spetsiga bröst är aldrig fel. Edit: vafan. En lolita som jag inte vet vem är. 3/5 Kudryavka Noumi (kort: Kudo) från Key-spelet Little Busters :> コーチ!!! 5/5 bara för att han är så jävla cool B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg