King Duzu Skrivet december 5, 2013 Anmäl Share Skrivet december 5, 2013 Bad ass tomte liksom 8/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet december 8, 2013 Anmäl Share Skrivet december 8, 2013 7/10Avataren skulle nog ser väldigt mycket bättre ut med en mindre ram. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alphapork Skrivet december 8, 2013 Anmäl Share Skrivet december 8, 2013 8/10 Oooookay! One! Two! Three Fo-our! Ed’s gonna score mo-ore! Play Ball! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 8, 2013 Anmäl Share Skrivet december 8, 2013 2/5. Jag gillar vattenfärgsstilen, men det är osnyggt med den japanska texten. Och så tycker jag nog att porträttformat (mer höjd än bredd) är bäst för porträtt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 13, 2013 Anmäl Share Skrivet december 13, 2013 Jag gillar posen med de glittrande himlakropparna i bakgrunden. Väldigt sprättigt. Jag kommer dock alltid att tänka på JP från Redline när jag ser bilden. Kanske en avlägsen släkting i en annan del av rymden! 4,5/5. Halvvägs in på månaden, men inte för sent för julpynt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBluueee Skrivet december 20, 2013 Anmäl Share Skrivet december 20, 2013 3/5 Passande bild så här tätt inpå julen, Det enda jag inte gillar är att håret vid tomteluvan ser lite udda ut, annars riktigt nice :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet december 26, 2013 Anmäl Share Skrivet december 26, 2013 2/5. Det är en helt okej visningsbild, men inte mer än så. Den kanske skulle se bättre ut om man minskade bilden lite och satte en svart, tunn ram runt bilden.Jag har då lite hastigt valt en ny visningsbild; tyckte den var ganska fin. Lite mörk och glimrig som passar bra nu till vintertider. Vad tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet januari 1, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2014 3/5. Söt bild, svart är inte min färg men snö gillar jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet mars 15, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2014 2.5/5 ha inge aning vem det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 6, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2014 1/5 för emo-Palpatine. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2014 4/5 för det galnaste vetenskapsgeniet i mangahistorien, synd på färgbrist bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 21, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2014 4/5 Becuase Dandy is a Dandy in spaaace! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 22, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2014 4/5 bara för att hon är så himla gullig. Gillar färgen och highlightsen på håret också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 ∞/5 Finns knappt något i närheten av kamina's awesomeness Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xadlin Skrivet januari 20, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2015 3/5 ingen aning vem det är, men nice skuggning Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet februari 25, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2015 3/5 Inget stort fan av nya MLP-stilen, men den var ju lite gullig c: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 6, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2015 4/5, ingen aning om vem det är men gillar håret. *-* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 7, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2015 Åh, Lain de ABe~. Men utnyttjar inte hela möjliga bildytan, så den känns liten. 3/5. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuraiRin Skrivet augusti 7, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2015 Åhå. Känner att bilden passar din medlemstitel lite för perfekt. Lite för perfekt. 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yakururu Skrivet september 23, 2015 Anmäl Share Skrivet september 23, 2015 Gillar dem mörka färgerna (/*o*)/ 64/73 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 4, 2016 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2016 Snyggt. Men medan kvadratformatet passar bilden så passar det inte riktigt sidan. M.a.o.: rektangulärt är bäst på Anime.se. Nu bytte jag bild, vad tycks. (dunk!dunk!dunk!dunk!dunk!dunk!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 18, 2017 Anmäl Share Skrivet december 18, 2017 Snyggt. Men medan kvadratformatet passar bilden så passar det inte riktigt sidan. :| "På dagen är jag green hornet, men på natten blir jag orange-broccoli-face! Hämnaren i nöden!" Av någon anledning får bilden mig att tänka på någon annan gammal räv. Men jag har svårt att placera namnet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 18, 2017 Anmäl Share Skrivet december 18, 2017 2 timmar sedan sa Ashaz: Snyggt. Men medan kvadratformatet passar bilden så passar det inte riktigt sidan. :| "På dagen är jag green hornet, men på natten blir jag orange-broccoli-face! Hämnaren i nöden!" Av någon anledning får bilden mig att tänka på någon annan gammal räv. Men jag har svårt att placera namnet. Det är egentligen en rektangulär bild, exakt denna till vänster! Grejen är att tumnaglarna blir kvadratiska och 100x100 pixlar, och jag har inte lyckats komma på hur man kan ändra hur visningsbilder ska visas, om man kan ändra dem. (Om jag verkligen försökte så skulle jag förstås kunna ändra det, men om det inte görs rätt så kan det ju bli layoutproblem.) Nu när du kommenterar min nuvarande bild (jag hade en annan i juni 2016) så kommer jag förresten på att källan kanske skulle passa dig. (Jag vet att du inte kommer att läsa den, men jag vill ändå ha ursäkten att skriva om den. 😉) Men nu var det ju bildbedömning. Jag måste säga att jag gillar din bild. Det är väldigt "du": 80-tal, korthårig animetjej, "VHS-kvalitet"… Klassiskt tufft motiv: beslutsam blick och handlingskraftig ställning typ "striden har bara börjat". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg