katt Skrivet mars 30, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2013 ;) 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 31, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2013 4/5 fingrar bet den i när jag sträckte ut handen för att klappa den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet maj 2, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2013 4/5Jag var väldigt fundersam över din avatar, soleher, men den får en fyra!Själv har jag precis skaffat en ny avatar och är ganska nöjd med mitt fynd; vad tycker ni andra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 31, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2013 4,9/5! Bra motiv (animehistoriens bästa hackerflicka!) och beskärning! -0,2 poäng för att hon ser orepresentativt gulligare ut än i teveserien. +0,1 för att hon ser gullig ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 1, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2013 5/5, svårt att misslyckas med en avatarbild på en av de coolaste snutarna som finns. Enda jag saknar lite är hans puffra men då hade bilden blivit för stor och det hade ju inte varit rättvist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet juni 1, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2013 Ser ut som en avslappnad snut i nån amerikansk tv-deckare. 4/5 kulor i magasinet. Själv fixade jag mig en ny avatar som fick lite färg för att inte vara helt grå och neutral. Vore kul att fåå lite feedback på den. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 2, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2013 Den är irriterande, för att den känns som "just det, det är den där stilen av… vad fasen heter tecknaren? Vet inte, men det är som i den där animén… vad den nu heter, vilken ÄR det jag tänker på… eller är det den där… nej, det är mer i stil med… eller vad? Vilken tänkte jag på? Det ligger där i bakhuvudet… eller vad? Vad tänkte jag på? Nu försvann det… Vafan! Var började jag? Var är jag? Vad heter jag? Mer kaffe…" 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet juni 2, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2013 Eureka 7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 2, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2013 Jo, men den har jag inte sett, så det säger ingenting. Den påminner mig om något som jag inte kan komma på vad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet juni 7, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2013 ^ 5/5 Alla gillar Katter (Eller vad det nu är). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 4/5 är det en Shingeki no Kjojin vibe på din profilbild? och misslyckas jag med denna leken? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 Du är helt korrekt, nämligen Eren (Huvudpersonen f.y.i). Och nej, du misslyckas inte alls med denna leken :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 tänkte eftersom att min bild inte är på en anime person utan är på mig själv :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 Spelar väl ingen roll, vi betygsätter bara avataren, ingen säger att den måste vara av en anime/manga karaktär :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 nice Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 14, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2013 Går det bra om vi hoppar över dig Erik? Vet inte hur jag ska betygsätta en bild på dig ^^ Det blir som fel annars :) Kan betygsätta Poetens avatar, 4/5 tycker den är riktigt bra! Shingeki no Kyojin for the win btw ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet augusti 14, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2013 haha inga problem :P har upptäckt att jag är en av de ända som använder bild på sig själv :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 15, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2013 Min avatar försvann mystiskt, men nu är den tbx iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet oktober 1, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2013 3/5 intressanta färger och ett hyfsat intressant motiv men är inte jätteförtjust i beskärningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet november 11, 2013 Anmäl Share Skrivet november 11, 2013 stillar mina sinnen 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 20, 2013 Anmäl Share Skrivet november 20, 2013 Den ger ett kraftfullt budskap men jag är inget stort fan av färgerna, 3/5~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 21, 2013 Anmäl Share Skrivet november 21, 2013 Ingen aning var ifrån den kommer men motivet är helt ok! 2,5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet november 24, 2013 Anmäl Share Skrivet november 24, 2013 Ansiktsuttrycket passar inlägget. 3/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet november 25, 2013 Anmäl Share Skrivet november 25, 2013 4,5/5 gullig :3 och gillar kläderna skarpt skulle bara vilja slänga in några blommor eller glitter i bakgrunden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 4, 2013 Anmäl Share Skrivet december 4, 2013 3,5/5, har ingenting att klaga på. Hade säker gett den högre betyg om jag hade sett serien. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg