Ser'jex Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 oki doki loki 4/10 Inte rikigt min stil, men fin Ser ut som en blyg, korthårig och mullig Edward Elric från Full Metal Alchemist. Nja... Du får 3 av 10 toast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xadlin Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Ser ut som en blyg, korthårig och mullig Edward Elric från Full Metal Alchemist. Nja... Du får 3 av 10 toast. inte riktigt. det är sverige metamorphised. cereal guy är awesome, så 8/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 7/10 Har sett en säsong av Hetalia, och ska försöka ta mig i kragen för att se resten någon gång, har dock inte sett mycket av Sverige då jag tittade på Axis powers (tror jag den hette) Vet inte hur stor källbilden är, men du kunde kanske ha tagit med mer av huvudet om du hade kunnat (om det inte fanns massor av annat i bakgrunden som störde det vill säga), sen skulle en tunn ram runt sitta gott också. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 8/10 en mycket levand bild, men inget specielt annars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venoz Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 IJK's bild faller mig inte riktigt till smaken tyvärr. Jag tror jag skulle ha uppskattat en större bild. Tyvärr kan jag inte ge den mer än 2 utav 10. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 29, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2012 Snygg beskärning av ett snyggt ansiktsuttryck. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jowa Skrivet april 4, 2012 Anmäl Share Skrivet april 4, 2012 Snäll katt: 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 9, 2012 Anmäl Share Skrivet april 9, 2012 Utnyttja pixlarna, 150x200. 4/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet april 14, 2012 Anmäl Share Skrivet april 14, 2012 Manliga man med manligt skägg. 8/10! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet april 19, 2012 Anmäl Share Skrivet april 19, 2012 3/10 Alldeles för mörk och liten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet april 20, 2012 Anmäl Share Skrivet april 20, 2012 Svartvitt+ röda ögon gör den intressant :) 8/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drend Skrivet april 23, 2012 Anmäl Share Skrivet april 23, 2012 soet! (ponny med horn+ vågigt hår/ och man! + rosa) 9/10. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet april 25, 2012 Anmäl Share Skrivet april 25, 2012 Kan inte riktigt avgöra vad det är. 0/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet juni 25, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2012 Vivi@ Mja svårt att säga då även jag måste säga att det är svårt att veta vad den bilden ska föreställa. Sen ogillar jag att sätta höga betyg för att vara snäll, bättre att ge ett ärligt svar. Ärlighet vara ju längst. Tror jag ger din bild 2/5... Då jag är riktigt velig och inte vet vad jag ska tycka riktigt. Men det är då ingen brist på fantasi där inte ^_^ Mvh Schiffer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juni 25, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2012 Söt tjej och söt pose. 7/10 :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 25, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2012 Söt tjej, antar att du har ritat den själv så det ska du väl ha ett plus för med. 7/10. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet juli 20, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2012 Din bild var rätt nice! 4/5 = Mycket snygg. Gillar effekterna mm. MoonToon@ Tack för din röst Soleher@ Ringo från Airgear Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 22, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2012 Gillar motivet. Vem är det? 3/5 Ser att alla ger x/10 i betyg men om ni kollar första inlägget så ser ni att man ska ge 0-5/5. Eller har jag missat något? När ändrades det i så fall? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet september 22, 2012 Anmäl Share Skrivet september 22, 2012 3/5 Känner igen tjejen, hom är från en mecha/flygplans anime, eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 28, 2012 Anmäl Share Skrivet september 28, 2012 3/5 Känner igen tjejen, hom är från en mecha/flygplans anime, eller hur? Det stämmer. Strike Witches. 2/5 ger jag din avatar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kidaw Skrivet september 30, 2012 Anmäl Share Skrivet september 30, 2012 3/5 glad karaktär fast tom bakgrund. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet oktober 25, 2012 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2012 3/5 Gillar posen och ansiktsuttrycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 1, 2012 Anmäl Share Skrivet december 1, 2012 Bilden utnyttjar inte storleken till fullo, skulle kunna vara skarpare och möjligen untnyttja en ram. 3/5. Dags att plocka fram julavatarerna, och byta upp sig i pixelstandard (bättre sent än aldrig)! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 2, 2012 Anmäl Share Skrivet december 2, 2012 Jag undrar vad Shinji fått i julklapp när han ser så där överraskad ut! 4/5, samt ett plus för påminnelsen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet december 14, 2012 Anmäl Share Skrivet december 14, 2012 3/5. Ingen aning om vad det är för något eller om det tillhör en anime/magna. Men en medel röst på 3 av 5 tycker jag är helt okej, specielt om du gjort den själv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg