Volbla Skrivet juni 8, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2011 Cool kille som stirrar in i kameran. Bra proportioner. 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lika Skrivet juni 21, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2011 ganska typisk men söt, 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadfriend Skrivet oktober 4, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 2/5 lite rörig och skär sig mot forumets färger. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet oktober 4, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 Om du har en mustasch irl defenitivt 5/5 annars kanske... 3/5! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 Zzang upp i dagen, men kanske lite väl kvadratisk, och jag är ju personligen väldigt svag för tunna svarta ramar och kanske lite bättre JPEG-kvalitet, så... 2,5 av 5, låter det rättvist? Och så +1 för Sadfriends avatar. Jag fnissade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet oktober 4, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 Zzang upp i dagen, men kanske lite väl kvadratisk, och jag är ju personligen väldigt svag för tunna svarta ramar och kanske lite bättre JPEG-kvalitet, så... 2,5 av 5, låter det rättvist? Och så +1 för Sadfriends avatar. Jag fnissade. Rättvis som få, är inte helt nöjd med den heller. 5/5 Pga att han ser både korrekt och cool ut, passar bra ihop med Sceleris. Åtminstone korrektheten ;) (Och så har jag ju sett Cosplaybilden förstås.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 4, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 Basker och dubbelhaka gillar vi. Konformera till vår formatstandard så höjer du dig från 3/5 till minst 3,5/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet oktober 15, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2011 5/10 Han har en maskulin atmosfär, nackdelen är väl att den inte riktigt speglar dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet november 8, 2011 Anmäl Share Skrivet november 8, 2011 3.5/5 Gillar de röda ögonen men ganska tråkig annars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet november 10, 2011 Anmäl Share Skrivet november 10, 2011 Alldaglig men ändå.. lite halvsur min..mörkt hår.. inget speciellt direkt 4/10.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaraki-kun Skrivet november 14, 2011 Anmäl Share Skrivet november 14, 2011 4/10 Tråkig, är för mörk för att se något och ej animerelaterad. (vad jag ser i alla fall) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet november 14, 2011 Anmäl Share Skrivet november 14, 2011 Stör mig lite på suddigheten i över och nederkant, annars är den ganska roande :P 6/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 14, 2011 Anmäl Share Skrivet november 14, 2011 Lite mjuk, men bra beskärning och färger och motiv. Och bara för att ni har börjat med 10-betyg så går jag åt andra hållet: 2-betyg! Din bild får . Tråkig, är för mörk för att se något och ej animerelaterad. (vad jag ser i alla fall) larsleos visningsbild är animérelaterad. :> 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet november 15, 2011 Anmäl Share Skrivet november 15, 2011 Forsätter trenden med 2-betyg! Din bild får . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet november 19, 2011 Anmäl Share Skrivet november 19, 2011 Härliga färger och jag diggar hennes ansikte. Det blir helt klart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet december 20, 2011 Anmäl Share Skrivet december 20, 2011 2.5/5 helt okej men inget speciellt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet januari 24, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2012 Nu när jag bytt avatar måste jag ju bara posta i denna tråden :P Amardas avatar är fin. Härliga färger och jag gillar hans ansiktsuttryck. Så det blir från mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Duzu Skrivet mars 5, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2012 3/10 Tycker tyvärr inte din avatar är något speciellt :( 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet mars 5, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2012 9/10 En av mina favoritbilder på henne :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 5, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2012 Nakna flickor och enhörningar? Helt klart ! Hade dock inte varit helt fel med en lite större bild -- vi tar ju emot upp till 150 px i bredd nu! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Duzu Skrivet mars 5, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2012 10/10 Gillar ansiktsutrycket 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuna9803 Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Gillar bilden mycket blir ! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Väldigt fin bild. Lite småsuddig kanske. 7/10 Hur lägger man till en sån där grön pil egentligen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Hur lägger man till en sån där grön pil egentligen? Vi lade till det som bilder, men nu har jag satt in det som en smiley. Kolla smileymenyn. Till nästa person: Betygsätt Moontoons avatar, inte min. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xadlin Skrivet mars 27, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2012 oki doki loki 4/10 Inte rikigt min stil, men fin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg