My Skrivet augusti 20, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2010 3/5 - Snyggt motiv, önskar bara att avataren hade varit större... jag blir förvirrad när My inte har en shota pojke som alla misstar för en loli tös Jag kände att det var dags för en förändring, men de söta gossarna kommer säkert tillbaka igen senare. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 Gillar den, tänker lite Yoshitaka Amano's bilder till Final Fantasy^^ 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 1/5 Den kanske hade haft ett högre värde om jag hade vetat vem personen var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow.D-Crakling Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 va jag förstått är bilden ifrån School Rumble ej sett serien men bilden är bra kvalite och får mig att tänka på en kommande Facepalm :D 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 Har ingen aning vad det är för motiv, men kvalitén är småmysig och karaktären ser intressant ut. Tyvärr så speglar inte bilden någonting, inget budskap! :( 3/5 för kvalitén dock =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet september 8, 2010 Anmäl Share Skrivet september 8, 2010 Osäker på om jag har betygsatt den här avataren förut, men idag får den 4 av 5 av mig, för att den är så söt. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow.D-Crakling Skrivet september 9, 2010 Anmäl Share Skrivet september 9, 2010 Gillar den Råa stilen man gjort robin på :D 5 av 5 och en High five! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 18, 2010 Anmäl Share Skrivet december 18, 2010 Kära nån, har vi alla glömt bort att sätta julavatarer?! :O Shadow.D-Crakling tycker jag kan få... 2/5? Använder inte fulla ytan, men konceptet är hyfsat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 5, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2011 4/5 - tycker killen ser ut som en admin xD, vilken manga/anime kommer han ifrån om man får fråga? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 7, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2011 4/5 - tycker killen ser ut som en admin xD, vilken manga/anime kommer han ifrån om man får fråga? :3 Länk i min signatur... ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 7, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2011 åh, stark miss av mig xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet januari 7, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2011 tja.. återigen en söt liten tjej tefatsstora ögon.. söt och så..men inget som står ut i mängden 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 7, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2011 Heh, nej, inget som står ut nej xD, men vet inte, gillade Nanami när jag såg henne, dock inte i hennes chibi-form, den bilden av henne som jag riktigt gillar så smälter hon in i bakgrunden för mycket så hon är väldigt svår att klippa ut utan fel -.-' så jag klippte ut en chibi av henne ist, då den passade bra som avatar också, Men din bild ger jag nog 5/5 faktiskt, den är intressant..... och mörk..... en perfekt kombination i princip :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katsumoto Skrivet januari 8, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2011 Plus för blått hår. Minus för en för typisk bild! (Allting är relativt) 2.3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 8, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2011 0/5. Den där plockar inga poäng hos mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manda-Panda Skrivet april 2, 2011 Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 3/5 Ganska cool i guess Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 5, 2011 Anmäl Share Skrivet april 5, 2011 1,5 av 5. Avatarer av denna storlek vinner mycket på att beskäras så att man får en närbild (visar bara ansiktet) eller åtminstone en halvbild (visar halva kroppen), och även om bakgrundsfärgen i bilden ligger nära bakgrundsfärgen på sidan så syns en skillnad, och då är nog en ram runt bilden att föredra. Men valet av motiv var det inget fel på, sämre har man ju sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 5, 2011 Anmäl Share Skrivet april 5, 2011 4/5. Han den där Yasu ser inte bara cool ut, han verkar vara det med. Gillar även hur ljuset faller på honom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 6, 2011 Anmäl Share Skrivet april 6, 2011 4/5, bra färger och skärpa och motiv och allt sånt! Han den där Yasu ser inte bara cool ut, han verkar vara det med. Ge dig på Nana vetja. Om vår MAL-kompabilitet är något att gå på kommer du kanske att bli lika mansförälskad i honom som jag blev! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 7, 2011 Anmäl Share Skrivet april 7, 2011 5/5 extra bra eftersom jag sett cosplaybilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 7, 2011 Anmäl Share Skrivet april 7, 2011 Ge dig på Nana vetja. Om vår MAL-kompabilitet är något att gå på kommer du kanske att bli lika mansförälskad i honom som jag blev! ;) Jo jag ska se Nana någon dag men när det blir är en annan femma. Har ju iof ingen animé jag följer nu direkt så det kanske vore något. Amardas bild får 3,5/5, har ingenting att klaga på men ingenting som heller sticker ut med den. Vart kommer den ifrån förresten? Tycker jag känner igen den men kan inte sätt fingret på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 8, 2011 Anmäl Share Skrivet april 8, 2011 Vart kommer den ifrån förresten? Tycker jag känner igen den men kan inte sätt fingret på det. Det är Katsura från Gintama. (Se den!... och Nana när du ändå håller på!) Stark och skarp bild. Jag gillar doktorn i Shiki, han är en kul och intressant karaktär. 4/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet maj 15, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2011 Tycker det är konstigt att vithåriga killar alltid brukar se badass ut, tänk vad en färg kan göra >.< 4/5 vad är det för anime egentligen, blev lite nyfiken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 15, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2011 Det är återigen en karaktär från Gintama, Gintoki. Avataren får 3/5. Den utnyttjar inte hela den givna storleken, vilket absolut inte är ett måste, men ser ofta bättre ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 15, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2011 Mycket bra kvalitet och proportioner, motivet är dessvärre helt ointressant. Det hyfsat ovanliga vita håret på en man räddar 4/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg