Boda Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 hmm 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Helt okej. Kvalitet och beskärning är bra, och jag gillar ditt val av ram, så 4/5 -- men har hon verkligen vad som krävs för att skydda det som verkligen måste skyddas? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 3/5 - gillade din förra bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 men har hon verkligen vad som krävs för att skydda det som verkligen måste skyddas? Du din forums-rollspelare! Som vanligt lyckas du binda ihop forumtitel, avatar och signatur till något häftigt. 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 3/5 - gillade din förra bättre. 3/5, den var ju ganska tuff men den passar inte riktigt in. =/ Får man fråga vilken animé den kommer ifrån? Om det finns någon d.v.s. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Får man fråga vilken animé den kommer ifrån? Om det finns någon d.v.s. Bakemonogatari För att betygsätta din samtidigt; Snyggt med att bara ögonen är färgade. Men samtidigt känns det andra lite "naket". Lite gråtoner för att lyfta fram former skulle nog ha blivit snyggare. 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Bra bild, bra färger. Lite ensam men bra. 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 23, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2010 Har alltid gillat den, gillar den fortfarande. Tycker den lätt är värd 4/5 p.g.a. nostalgifaktor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 15, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2010 Jaså Skatan Milla är tillbaka :O 3/5 får du Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 15, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2010 Mycket, mycket snygg... otroligt... och att det är du som har den gör det bara mer otroligt, Soleher =D 4/5 (jag har planer på att helt slopa lampan och byta till min uråldriga profilbild som jag haft sedan urminnes tider (tjejen som jag har på msn)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 23, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2010 4/5 bara för att den är så underbart... konstig. Kunde varit snyggare kontraster, dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 9, 2010 Anmäl Share Skrivet april 9, 2010 Helt klart en förbättring, men lämnar lite övrigt att önska. 2,5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 9, 2010 Anmäl Share Skrivet april 9, 2010 Cancer - 1/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 9, 2010 Anmäl Share Skrivet april 9, 2010 Guahaha! Jag gillar dig, unge man, du har ryggrad. 3,5/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet april 13, 2010 Anmäl Share Skrivet april 13, 2010 3,5/5 Är visserligen helt awesome att det är Vitskägg, men tycker hans mun ser helt jävla creepy ut :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 22, 2010 Anmäl Share Skrivet april 22, 2010 Köttbull3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 22, 2010 Anmäl Share Skrivet april 22, 2010 4/5 Ganska bra karaktärsdesign men huvudet ser större ut än vad kroppen gör Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 22, 2010 Anmäl Share Skrivet april 22, 2010 4,5 av 5 - Stiliga karlar på avatarerna skulle jag gärna se mer av. Plus 0.5 för kimono OCH bandage! ;) Vilken serie kommer han från? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 22, 2010 Anmäl Share Skrivet april 22, 2010 Stiliga karlar på avatarerna skulle jag gärna se mer av. Ähem, var det någon som kallade? (Nä, okej, jag har redan dragit det här skämtet förut (och betygsatt Mys nuvarande avatar), så någon annan får gärna betygsätta henne istället för mig.) ((Och Amardas figur är Takasugi, en skurk från Gins förflutna i Gintama.)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 22, 2010 Anmäl Share Skrivet april 22, 2010 Jag har å andra sidan inte betygsatt din senaste. Du får 4 av 5. Plus 1 för den tjusigaste mustaschen sedan jultomten. Minus 0.5 på grund av den totala bristen av bishounen-esque sexappeal. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Jag kan inte minnas om jag har betygsatt din avatar innan men den får 3,5/5, bakgrunden är mycket bra men personen känns lite innehållslös. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 3,5, ser verkligen ut som en sån där sliskig skurk som man aldrig vet vart man har han. Inget som är dåligt på bilden men inget heller som sticker ut, därav betyget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 30, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2010 Alltså, enligt min åsikt borde du ha en avatar på Renton från sista avsnittet runt 06:35. Men 4,5/5 förtjänar den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 31, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2010 Bilden är tagen från sista avsnittet men lite senare än 06:35, ville ha när han såg bestämd ut. 4,5, gillar bilden men tycker att munrörelse när hon blottar tänderna ser lite ansträngd ut, annars är det inget som helst fel på bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Jag gillar din uppsyn, pojke, 4/5, men har du vad som krävs för att ärva mig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg