Boda Skrivet december 5, 2009 Anmäl Share Skrivet december 5, 2009 4/5 :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 6, 2009 Anmäl Share Skrivet december 6, 2009 Mjeh... För liten... 2/5 Jul? Vilken jul? Här finns då ännu ingen snö! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 6, 2009 Anmäl Share Skrivet december 6, 2009 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 1/5 - 3D intresserar mig inte - Män intresserar mig inte - Svartvitt + Katana Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Typ 6/5 ¦3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Sorry flaskis, men 2/5. Samma gamla chibi som jag inte gillar. Nu med en tomteluva som inte matchar alls. Luvan i jättehög saturation och skarp kontrast. Resten i precis tvärt om och dess utom ljusare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Samma gamla chibi som jag inte gillar. Nu med en tomteluva som inte matchar alls.Luvan i jättehög saturation och skarp kontrast. Resten i precis tvärt om och dess utom ljusare. Jag har faktiskt funderat på det. Känner också att luvan är för "skinig". Samtidigt är din luva galet mörk :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 10, 2009 Anmäl Share Skrivet december 10, 2009 Den stora knappen på mössan stör mig ): 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 10, 2009 Anmäl Share Skrivet december 10, 2009 Fantastisk bild! 4/5 :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 4/5 Den saknar julpynt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 5/5 - Den är jättefin! Själv ber jag om ursäkt för min brist på julutsmyckning. Kanske om jag orkar senare i veckan. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 Gillar din avatar grymt mycket. Delvis för den grymma tecknarstilen (vem är det som är tecknaren egentligen) samt för hur mystisk personen i avataren känns. Lite som dig själv kanske! 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 Gillar din avatar grymt mycket. Delvis för den grymma tecknarstilen (vem är det som är tecknaren egentligen) samt för hur mystisk personen i avataren känns. Lite som dig själv kanske! 5/5 Du får 5/5, en väldigt bra avatar. Ett tips är även att titta i Mys signatur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 Ett tips är även att titta i Mys signatur.Fast där står namnet på engelska. På svenska använder vi ett annat system för att transkribera ryska namn, så stavningen blir annorlunda. Hm, vad ska man sätta på ovanstående bild, då? 2/5? Undrar vad jag får för min icke-existerande bild... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 零。 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 零。 weaboo。 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 Otaku. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 1,5 av 5 - Lite för grått och murrigt för mig. Det ska vara färgglatt nu runt julen. ;) Gillar din avatar grymt mycket. Delvis för den grymma tecknarstilen (vem är det som är tecknaren egentligen) samt för hur mystisk personen i avataren känns. Lite som dig själv kanske! Hehe... *känner sig dold i mystik* Det är hur som helst huvudpersonen i Night School, en ung tjej med lite speciella krafter. Så ja, hon är lite mystisk. Nåja, oavsett hur vi transkriberar ryska namn så är "Svetlana Chmakova" namnet som tecknaren i fråga ger ut sina serier under. Själv kan jag inte läsa det ryska skriftspråket för fem öre. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 Själv kan jag inte läsa det ryska skriftspråket för fem öre. ;)Ryska namn är ett helvete. Det finns en liten sammanfattning på TT:s hemsida där det förklaras hur man översätter mellan svenska, engelska och tyska, men jag vet inte om den är komplett eller ens korrekt. Dessutom är det vissa bokstavskombinationer som verkar kunna översättas olika i olika namn... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 Otaku. Kom med något nytt, pfft Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 =P Rätt flum proportioner på tjejen där va.. 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2010 Vet inte vad den föreställer och tycker varken den var speciellt snygg eller speciellt "du". 2/5. Slängde ihop denhär på fyllan 6 på morgonen efter en natt på stan, så ingen aning hur den blev. får väl göra om när jag är klar i skallen. Bonuspoäng om ni ser vem det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Såja nu har man fixat ny avatar. EDIT: Ashaz = 4,5/5 trevlig tös, med en skärpa som kunde varit lite bättre tbh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 4/5 för söt tjej med katana :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2010 Du gjorde aldrig en julköttbulle kom jag på!!! >:) /me är besviken och ger din köttbulle ett tillfälligt straff på 2/5! *fnys* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg