kakan Skrivet december 14, 2008 Anmäl Share Skrivet december 14, 2008 Den tilltalar mig inte, fast jag kan inte säga att det är något jag inte gillar med den. 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 14, 2008 Anmäl Share Skrivet december 14, 2008 erm... inget animetema eller jultema i din failavatar :( 0/5 Varför tog du bort det jag skrev? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 14, 2008 Anmäl Share Skrivet december 14, 2008 1/5 - Jag gillar inte sliskiga brudar som ser ut att dom säljer sig och är helt för överfokuserade på sitt utseende =P. Jag är dock inte så mycket bättre, utan har just bytt min Avatar till en gång då jag gjorde mitt bästa för att få mitt afro att rymmas i en tomteluva (som senare sprack då håret torkade =D). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 14, 2008 Anmäl Share Skrivet december 14, 2008 5/5 o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 14, 2008 Anmäl Share Skrivet december 14, 2008 hmmm 3/5 tänker på han elaka gubben som är så snål och får besök av spöket osv kommer inte ihåg vad han hete >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 14, 2008 Anmäl Share Skrivet december 14, 2008 hmmm 3/5 tänker på han elaka gubben som är så snål och får besök av spöket osv kommer inte ihåg vad han hete >.>Scoruge... 3/4 - För mycket plottriga detaljer på bilden, men annars söt flicka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 hmmm 3/5 tänker på han elaka gubben som är så snål och får besök av spöket osv kommer inte ihåg vad han hete >.> Ebenezer Scrooge! Herid: Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men du får en fyra, ändrar till en femma om du fixar en grön ram med girlanger och annat juligt! 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 Trevlig ava må jag säga. 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 Herid: Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men du får en fyra, ändrar till en femma om du fixar en grön ram med girlanger och annat juligt! 4/5Det blev inte så bra, men well... Gogo, still just 1/5, sorry... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 Haha. Fuckin epic. 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 T.O.G men annars 1/5 >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 aaww kawai 4/5 fast den inte 100% känns juligt (bytte min ava då jag blev tom hotad att byta...morr) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 5/5 awesome :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 5/5 jag gillar den skarpt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 16, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2008 Noumi är nice, dock lite för utzoomad 3.5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 16, 2008 Anmäl Share Skrivet december 16, 2008 Bilden är lite... ecchi utav sig... vilket ger den 5/5 för att jag gillar Ecchi med lolis =P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 16, 2008 Anmäl Share Skrivet december 16, 2008 Bilden är lite... ecchi utav sig... vilket ger den 5/5 för att jag gillar Ecchi med lolis =P. =3 5/5 på din, för den är så jävla klockren! xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 17, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2008 Jul-Nagi, en utav dom få som finns och själva bilden är nice MEN jag gillar inte det LIMEGRÖNA i bakgrunden samt att ramen skär sig med den LIMEGRÖNA bakgrunden. +7 för Nagi -2 för LIMEGRÖN bakgrund - 1 för färger som skär sig. + 0.5 för nagi 4.5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet december 17, 2008 Anmäl Share Skrivet december 17, 2008 Kan inte säga att jag känner henne och det känns inte som jultemat har satt sig, dock är bilden söt....så jag ger 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 17, 2008 Anmäl Share Skrivet december 17, 2008 Jul-Nagi, en utav dom få som finns och själva bilden är nice MEN jag gillar inte det LIMEGRÖNA i bakgrunden samt att ramen skär sig med den LIMEGRÖNA bakgrunden. +7 för Nagi -2 för LIMEGRÖN bakgrund - 1 för färger som skär sig. + 0.5 för nagi 4.5/5 Det är inte limegrönt, det är JULGRÖNT! Men jag håller med om att ramen skärde sig, fixat nu :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet december 17, 2008 Anmäl Share Skrivet december 17, 2008 4/5 Kannagi! och ramen skär sig fortfarande! Grönt + rött = X__X Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 17, 2008 Anmäl Share Skrivet december 17, 2008 gut sehr gut... 4+/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 17, 2008 Anmäl Share Skrivet december 17, 2008 4/5 Kannagi!och ramen skär sig fortfarande! Grönt + rött = X__X Vad säger du människa? Grönt + rött är julens färger! Och det är dessutom riktigt inne i år! Dread: För rörig och inget jultema ;_; 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 17, 2008 Anmäl Share Skrivet december 17, 2008 0/5 Vemfan bryr sig om jultema ; ( Long live Rasputin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 17, 2008 Anmäl Share Skrivet december 17, 2008 0/5 ful gubbe vet inte ens vem det är och orkar absolut inte ta reda på det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg