Klibbnisse Skrivet juli 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2009 Huga Gravskopan... det där var nog inte det vackraste jag sett... ^^; 1/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2009 Typ, 5/5. Coolaste lampan på jorden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2009 Huga Gravskopan... det där var nog inte det vackraste jag sett... ^^; 1/5 Truth is elusive to those who refuse to see with both eyes. @flaskis, 2/5 - tycker den är en smula torr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2009 The Doci. Han är rätt hård. 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 4/5 En mysig avatar med många fina färger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 22, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2009 4/5 Snygg och stilren utan allt för mycket detaljer. Passar bra lite sådär upplyst bakifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 såg först inte var det var för nåt, men efter en stund så aaa den är rätt nice faktsit 3,5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Bilden är förvisso rätt snygg, men jag tycker hennes ansikte ser ut som en boll. Så 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 Usch! 0/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 Bilden är förvisso rätt snygg, men jag tycker hennes ansikte ser ut som en boll. Så 3/5 Tack! Jag är inte ensam om att tycka det alltså :P Haibane Renmei. Skulle blivit en 5/5, men jag gillar inte när du stretchar ut en bild bara för att nå maxdimensionerna för avatarer :| 2/5. Ratios är något heligt man inte bör röra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 Bilden är förvisso rätt snygg, men jag tycker hennes ansikte ser ut som en boll. Så 3/5 Tack! Jag är inte ensam om att tycka det alltså :P Haibane Renmei. Skulle blivit en 5/5, men jag gillar inte när du stretchar ut en bild bara för att nå maxdimensionerna för avatarer :| 2/5. Ratios är något heligt man inte bör röra! *ignorera detta inlägg* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet augusti 8, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2009 Skulle ignorera gravskopan så betygsätter flqaskis avatar ^^ rätt så gullig men utjatad tid att byta kanske ? 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 8, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2009 Pöh! flaskis avatar är tidlös och bör absolut inte bytas ut såvida det inte dyker upp en ännu mysigare bild på Kudryavka! Själv får du 2/5 Ganjou, är inte så mycket för egentecknade bilder, de blir aldrig riktigt lika bra som CG-gjorda verk... dessutom känner jag aldrig igen karaktärerna ^^; Om det är du själv som målat så +1 på betyget =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet augusti 9, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2009 det ska föreställa mig själv,typ ett självporträtt :P ser inte riktigt vad din bild föreställer ser ut som en lampa med glasögon och hawaii tröja ? du får 3,5/5 för den är trevlig på något sätt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 10, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2009 2/5, bra ritat men jag gillar den inte så mycket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 23, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2009 3,5 - lite mindre än förra gången. Jag känner mer och mer att du behöver en ram för att inte allt rosa ska flyta ut, så att säga. Själv provade jag lite olika motiv men landade till slut på detta för min nya avatar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 23, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2009 3/5. Jag gillar den, men bildkomprimeringen gör att den tappar detalj som den hade haft nytta av. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 23, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2009 4,5/5! Jag vill verkligen sätta en femma på dig, men min gethjärna tillåter det inte av okänd anledning... fast ändå... bilden har ju allt! En bild som ser ut att vara en oljemålning med en mycket ond-liknande herre med världens absolut skönaste flin... Ja! De sista 0,5 tappar du för att jag (allvarligt talat) skulle vilja ha din avatar som fysisk tavla hemma, om du lyckas få tag på någon som kränger iväg denna bild som väggbeklädnad så får du ett halvt poäng till! (Alternativt har bilden i en sådan upplösning att man kan printa ut den till en stor poster som passar i en tavelram)! Eller... om du bara kan lämna ifrån dig bilden så... =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 23, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2009 Eller... om du bara kan lämna ifrån dig bilden så... =D http://pici.se/pictures/AMAxUVLKy.jpg (källa) http://pici.se/pictures/qitlXhSJJ.jpg (källa) Gryyyym konstnär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 23, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2009 4/5 - Jag tror bara det är en tidsfråga tills jag aktivt hatar din avatar, men tills dess är den ganska skön. Passar dig på nåt sätt. ^^ Snyggade till min avatar lite så att den inte är så pixlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 28, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2009 Jag gillar den men vet dock inte vem det föreställer, 4/5 får den i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet september 1, 2009 Anmäl Share Skrivet september 1, 2009 3/5 jag gillar den men lite smått otydlig Jag vet gintoki är liten och syns inte men jag gillade bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 1, 2009 Anmäl Share Skrivet september 1, 2009 Pluspoäng för Gin-chan, minuspoäng för att han är liten och inte syns. 3/5. vet dock inte vem det föreställer Kolla hennes signatur? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 1, 2009 Anmäl Share Skrivet september 1, 2009 Jag gillar den, annorlunda, originell, samt att den passar dig, 5/5. Kolla hennes signatur? :P Se där ja! Om man bara hade ägnat två sekunder till att titta på signaturen så hade man besparats från denna pinsamhet. Det ska inte hända igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet september 2, 2009 Anmäl Share Skrivet september 2, 2009 3 av 5 - Cool posering och vinkel samt bra placering av motivet i bilden. Synd att man inte riktigt ser exakt vad den föreställer, men det är ju svårt att få in ett helt motiv på det lilla utrymmet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg