Klibbnisse Skrivet maj 30, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2009 Jag gillar killen... men bilden... njae... inte tillräckligt avatarig imo xD 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2009 Klibbnisse, att ingen har betyg satt dig än :O även fast du har gjort lite ändringar ^^ 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 5/5 snygg avatar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 4/5 - Jag har ingen aning om vad den föreställer men jag gillar den. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 2/5 - jag gillar bara inte bilden : / Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 4/5 - Jag har ingen aning om vad den föreställer men jag gillar den. ^^ Det är Zero från Code geass 4/5 vet inte vad den föreställer men den är snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 4/5 - Jag har ingen aning om vad den föreställer men jag gillar den. ^^ My, skäms på dig. En serie som Clamp varit delaktig i som du inte känner till? Nåväl, bättre bilder på Zero finns, 3/5. Och Gravskopans avatar är Holland från Eureka Seven. Han är galet cool :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2009 My, skäms på dig. En serie som Clamp varit delaktig i som du inte känner till? Jag känner till den till namnet, men inte till utseendet. ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet juni 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2009 Innehåller på tok för mycket detaljer, vilket gör att den känns rörig. 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2009 Innehåller på tok för lite detaljer. Det gör att den känns innehållslös. :S 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2009 4½/5 för snygg bild på Faye. -3½ i poängavdrag för dissning av Lum. >:( (Bara skämtar.... kanske.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Rent stilistiskt en väldigt snygg bild! 4/5 Fick dock själv aldrig tummen urmonterad från de bakre regionerna och sett den, kanske börjar bli dags snart... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Nu är sommaren här och det ser man på klibbnisses avatar, 5/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Jag gillart, men ingen aning om vem/vad det är. Lite små dålig kvalité. 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Jag gillart, men ingen aning om vem/vad det är. Lite små dålig kvalité. 4/5 De kallas Prinnies och existerar i Disgaea universumet. De är döda människor som inte var helt goda när de levde på jorden och får arbeta av sitt straff nere i nedervärlden, väldigt explosiva! När jag ändå har skrivit det här kan jag betygsätta din avatar. Stilig avatar som passar dig, 4/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 22, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2009 Stilren skarp och unik! Dock är det sommar och jag vill se lite mer färg =D 3.8/5! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juni 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2009 Fy fan, nog tyckte jag en lampa var originell, böt witt ze googles ünt trunks?! "Sol"klar 5/5 :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 öh. en potatis? B) 3/5 för originalitét. Försökte pilla till en ny, men borde nog gått och lagt mig. vad tycks? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 4/5 - Tjusigt motiv. Extra poäng för att jag gillar färgerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Lite för mycket detaljer för att passa som en avatar imo. 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Söt shana är söt. Hyllning till kommande 3e? :) hm. kanske inte är shana nu när jag tänker efter. Liknar iallafall. 4.5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Kewl, gillar varma tonerna och motivet. Fast jag tycker fortfarande att du skulle ha plockat "5an". ;) <-- Ai Kagano i Lucky Star format ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2009 Ai Kagano? Är inte det hon i hentaigrejerna? Men rätt trevlig och sneaky avatar. Gillar :) 3,5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2009 Minns inte vad jag satte på denna förra gången, men den får 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg