Gogo Skrivet maj 4, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2009 Tråååååååkig. 0/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 5, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2009 3.5/5 Han är i alla fall lite småtrevlig att vila ögonen på. Posen är rätt bra dessutom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet maj 5, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2009 Lite småmysig och jag har alltid varit svag för svartvita bilder, dock så känns inte kvaliteten så bra. Det får bli 3,5/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 6, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2009 4/5 Lite rörig bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 6, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2009 Hmm... kanske fin... kvalitén känns dock lite bristande... du får.... hmm... din avatar får nog... HHHNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGg...... va Din får 0/5 för det är en lampa Ungefär så sa någon för två-tre år sedan också ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 6, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2009 va Din får 0/5 för det är en lampa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 7, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2009 Lite konstigt skuren men den får 3/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 7, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2009 Lätt 5/5 :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 A chick... with a gun... 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Mysig, men lite suddig... 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 ja du jag har blivit frälst nu i din avatar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Jag tycker den passar dödligt bra till din titel och motivet är bra, men det är något som jag inte riktigt kan sätta fingret på som saknas. 4.5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 4/5 - That's one 'healthy' lady. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 ledsen 0/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 5/5 för Ryuugu Rena. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 4.5/5 Helt underbart söt liten avatar! Älskar ansiktsuttrycket! Vad kommer den ifrån? Min nya avatar har ett litet tema, som kanske kan vara lite älska eller hata: Så här tänker jag mig att det ser ut när Kyoko får skriva en autograf för första gången. Tänkte mig att det skulle vara ett polaroidfoto eller kanske nån slags signeringsbild som hon kluddar på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 11, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 hmm vet inte hmm den känns rätt men endå hmm 3/5 iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 11, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 En snygg och blodig Rena som avatar förtjänar inte mindre än 5/5. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 11, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 Pingvin? Kanske inte hör hemma i denna årstid... och kanske inte så färgglad, men likförbannat riktigt... okej! 4/5! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 11, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 Jag har en liknande lampa som står bredvid min dator. Är det en släkting till dig, månne? 4/5 blir det i alla fall, för den där bilden har blivit synonymt med Klibbnisse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 4.5/5 - Motivet är snyggt valt, och snyggt ritat. Ansiktet är dolt lite i onödan, och drar en gnutta på poängen. Min avatar är ritad av http://hiimdaisy.livejournal.com/. Det är (blivande) Revolver Ocelot från Metal Gear Solid 3: Snake Eater! (Let's Destroy the Shagohod!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Wat. Tråkig. 0/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 2,5/5 - Bra karaktär, men bakgrunden gör bilden lite rörig, vilket drar ner betyget en aning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sou-l Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Yay! Skip Beat. Men den där "lets" och andra bokstäverna vid vänster om henne sänker betyget. Det borde varit bättre utan. :) 7/10 (9.5/10 skulle du fått) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 Det är en femgradig skala vi kör på här Sou-l. :) Visst är Luffy en trevlig prick men bilden i övrigt är rätt tråkig och liten. 1/5. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg