Ashaz Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Måste jag ge dig 1/5 eftersom jag ogillar sportanime? >_> 3/5, huvudet ligger lite ut mot kantet. Det är säkert fullt medvetet, eftersom han lite trekvarts vinkel. Grundläggande perspektiv-kunskap 101. Tycker du ska ha en ny snart, så 3,5/5 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 Nej! Kudo i chibiform är här för att stanna! <3 Ok, hon kanske är loli då, My. Men chibiform är chibiform oavsett originalet 3/5 på din också. Har aldrig varit så jätteförtjust i Faye ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 15, 2009 Anmäl Share Skrivet april 15, 2009 4/5 får den fortfarande av mig men ett byte lite då och då är aldrig fel, även för en bra avatar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sou-l Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 I love Ippo! 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Tycker om Luffy, men du kunde gjort den större. 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Clean! Gillar't! 5/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 "Någon skruttgubbe" ger Gogo 2 av 5 möjliga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 >:< Kaxxar du lr? Din får 5/5. <3 Till Terra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 2/5 för att avataren ser lite komisk ut, men jag måste ju säga att jag föredrar dem yngre och snyggare... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Äldre män är det bästa som finns ju (...Ashaz ;) ) Du får en 2/5, det är mest så att jag tycker den är rätt tråkig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 3/5 till dig. Även om den är ful som stryk så är den ju helt klart omöjlig att sluta stirra på. Man blir liksom hypnotiserad... Om jag inte tittar bort snart kommer den ha hypnotiserat mig till att höja poängen... Men hur kan du tycka att min avatar är tråkig? ;_; Han ser ju så liten och söt och vilsen ut att man bara vill krama om honom, laga en kopp varm choklad med vispgrädde och berätta att allting kommer att bli bra igen... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Min första tanke var att det var en riktigt söt tös du valt nu igen. ...sen läste jag shoota. men jaja. den är behaglig att se på ändå. :D Visst den är ltie suddig, men det är nästan till fördel i dethär fallet. Det skapar lite iluminens. 4/5. Äldre män är det bästa som finns ju (...Ashaz ;) ) <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 4/5 till dig. Jag gillar verkligen Faye Valentine, och det är en cool bild. Min första tanke var att det var en riktigt söt tös du valt nu igen. Vilket påminner mig om att jag aldrig riktigt vågade berätta att den förra avataren föreställde en mangapojke den med. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 2,5/5 inte riktigt min smak men fortfarande rätt så söt (shota eller inte). Hade kunnat vara lite skarpare och utnyttjat storleksbegränsningen bättre. >:< Kaxxar du lr? Absolut, bring it on <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 5/5!! Äntligen fick jag chansen att betygsätta din fantastiska avatar! Färgerna är underbara och de röda ögonen är pricket över i. Hade kunnat vara lite skarpare och utnyttjat storleksbegränsningen bättre. Önskar faktiskt att jag visste vad bilden kommer ifrån så att jag kunde göra en större avatar av den. Fast blurret gillar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Rätt tråkig karaktärsdesign. 2/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Åh, väldigt vacker 5/5 (vart kommer den ifrån) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 5/5 älskar denna avatar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 4/5 för att den är så rolig. Fast egentligen gillar jag inte riktigt avatarer som rör sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Åh, väldigt vacker 5/5 (vart kommer den ifrån) Tack tack. Härifrån: http://rei.evangelion.se/div_bilder/Yos ... cover1.jpg Här är originalet: http://rei.evangelion.se/div_bilder/Yos ... -_p063.jpg :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 4/5 4/5 för att den är så rolig. Fast egentligen gillar jag inte riktigt avatarer som rör sig. Jag har alltid problem med att hitta avatarer i rätt storlek den här var den enda som jag hittade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sou-l Skrivet april 18, 2009 Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 4/5 4/5 för att den är så rolig. Fast egentligen gillar jag inte riktigt avatarer som rör sig. Jag har alltid problem med att hitta avatarer i rätt storlek den här var den enda som jag hittade. Du kan trycka på Print Sc knappen och sedan gå in på Paint o trycka på Ctrl + c (klistra in) och sedan markera o spara xD Bara ett förslag Gillar din avatar så den får 4/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet april 18, 2009 Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 ok tack men jag är ganska nöjd med denna. 4/5 bra bild på en bra käraktär ( ändrade mig) En bra bild fast jag inte gillar one piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Jobbigt med en rörlig avatar. Rätt skoj motiv dock. 3/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Vackert gjord och snyggt designad karaktär. Är lite skeptisk på The Beatles frisyren dock. edit.. 8.2/10 4.1/5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg