Gafvert Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Är det tillåtet att lägga in bilder i sina inlägg, typ så här: http://www.mt.cs.keio.ac.jp/person/hama ... c00309.jpg eller ska man ta hänsyn till modemarna? Lägg gärna till i reglerna angående det här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Tja, reglerna är väl det samma som för det skrivna ordet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Errr, nu tappade du bort mig. Utveckla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Exakt samma regler som när du skriver? Inte förolämpa ngn, inget hets mot folkgrupp etc... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 OK, men den där bilden var väl inte hets mot folkgrupp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Kanske inte hets mot 'folkgrupp', men den är förolämpande. Mnja, så vitt jag vet så vill Thomas att man skall länka till bilder, men vi håller på gå igenom en del saker nu inför nästa uppdatering osv. Så vi får antagligen lägga till något för att klargöra användandet utav bilder i inlägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Ok, jag tar bort den. Men kommer det komma specifika regler för bilder typ, storlek både i bytes och i bredd och höjd? (EDIT) Nu blev det ju en länk automatiskt eller var det en moderator som gjorde det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Nej, för det går inte på anime.se:s servrar så det tynger inte ner dem så det borde inga regler för dyka up. Men jag tog bara med det för att beskriva vilka regler som fanns för bilder :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Ok, jag tar bort den.Men kommer det komma specifika regler för bilder typ, storlek både i bytes och i bredd och höjd? Det har jag ingen aning om, det är helt upp till Thomas Dahlin och Avathar som är admins på anime.se. (EDIT) Nu blev det ju en länk automatiskt eller var det en moderator som gjorde det? Det va jag det >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Nu är det en mer ickeförarglig bild (tror jag). Beror ju på vem man är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Japp, tur att jag inte gjorde det. Eller var det skicklighet? Men jag skulle inte bli förolämpad eller sur om nån skrev in mitt nick där på lite skoj liksom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 det ska ju inte vara en bild där dom har sex och sånt, annars är det okej ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Nja...sådana bilder är väl inte så bra...men annat går ju. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg