Hoppa till innehåll
Anime.se

Vi får i alla fall en stor låda

F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

Paletweb har dock fortfarande kvar sin avdelning för PS3 spel, ska bli intressant att se om dom kommer exportera trots lagändringen.

Men nej jag kommer verkligen inte köpa en PS3a, skulle nog inte ha gjort det endå men nu när den enda valmöjligheten blir att spela Pal versioner med usla engelska röstskådespelare så var det verkligen "spiken i kistan".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, jag är trogen sony, men måste medge att de var fult och antagligen riktigt korkat gjort av dem. men jag tillhör inte dem som brukar handla via liksang (inte alls faktiskt) så mig påverkar det inte... iofs så finns det en del jag skulle vilja importera i framtiden, men de löser sig antagligen till dess.

Orrin det var väl "bara" konsolerna det gällde inte spelen? eller missa jag nåt, fick för mig att de gällde olika säkerhetsstandarder på konsolerna i europa och i USA/japan? eller var det från japan till USA/europa? nåt sånt var de iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orrin det var väl "bara" konsolerna det gällde inte spelen? eller missa jag nåt, fick för mig att de gällde olika säkerhetsstandarder på konsolerna i europa och i USA/japan? eller var det från japan till USA/europa? nåt sånt var de iaf...

Jaså jag är inte särskillt insatt i det så jag vet faktiskt inte, om det bara är konsollerna så är det ju ingen större fara. Då så kan jag faktiskt förstå lagförändringen, kändes väldigt dumt att förbjuda export av spelen eftersom det antagligen bara skulle vara dom själva som skulle förlora på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter