svempa Skrivet oktober 21, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2006 Tja... här kommer jag med en bild som jag gärna ville visa upp... Hoppas ni gillar den :D Ansikte i profil Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 21, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2006 Du får nog spara om den där bilden. Även om du ändrat filändelsen så ändrar det inte faktan att det faktiskt är en bmp-fil. :) (1.5mb är lite väl mycket) Annars så var det inte så mycket att gnälla på. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet oktober 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2006 jag har faktiskt inte ändrat filändelsen tbh... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Ögat sitter lite långt ut, annars kan jag inte se något konstigt med den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 jag har faktiskt inte ändrat filändelsen tbh... I vilket fall som helst så är det en varg i fårakläder. Det är en bmp namngedd som jpg. Både storleken och faktan att firefox tar det som bmp är bevis nog. ;) Använt paint eller något när du sparat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet oktober 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Nae... ja gjorde den i Photoshop CS 2 helt.. .sparade den där också... som .bmp... fattar inte att det står .jpg :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Saken är den att du INTE ska spara som BMP. Du får en fil som är knappt en 1/10-del av bmp om du sparar som jpg. BMP är ett stort nej om man ska lägga upp på nätet. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg