ikkari Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 snyggt som vanligt..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Ett Emo-kid som gått förlångt är en riktigt sorglig historia, som plötsligt slutade. Ebba, hon är bara lite... svart-målande av sig :) svart-målande? och mina bilder har inget med detta nya uttryck emo att göra. Menade som så att du har en ganska grov och mörk stil på en del av dina bilder (mys pys >:D ), men inte "Emo"'s jvla "Jagbordetalivetavmig" stil på allt. Ebba bra, Emo's dåligt. Ebba svärd, svärd döda Emo's. Svärd bra, Svärd stort. Warwolts Logik inte från denna planet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 14, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Ett Emo-kid som gått förlångt är en riktigt sorglig historia, som plötsligt slutade. Ebba, hon är bara lite... svart-målande av sig :) svart-målande? och mina bilder har inget med detta nya uttryck emo att göra. Menade som så att du har en ganska grov och mörk stil på en del av dina bilder (mys pys >:D ), men inte "Emo"'s jvla "Jagbordetalivetavmig" stil på allt. Ebba bra, Emo's dåligt. Ebba svärd, svärd döda Emo's. Svärd bra, Svärd stort. Warwolts Logik inte från denna planet ;) hehe då hänger jag med :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 bump btw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 gillar stilen på bloodelf:en (påminner om någon känd mangatecknare, vars namn jag givetvis inte kommer ihåg =p ), skysst pose med =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Gud så fin ¤_¤ Älskar verkligen dina bilder, fastnade av någon anledning extra mycket för håret och öronen <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Underbar blood elf bild <3 Fast du skulle haft hästsvans frisyren istället som min! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 blood elves aeger, och alltid trevligt med snygg fanart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Yeah Blood Elf...Härlig bild! Fast du skulle haft hästsvans frisyren istället som min! :) Jaa,hästsvans FTW... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Underbar blood elf bild <3 Fast du skulle haft hästsvans frisyren istället som min! :) alla har ju hästsvans så därför jag inte har det på min. och bump btw, draenei oxå nu :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Ooh, Zimza diggade jag hårt. För en gångs skull så stör jag mig inte på ögonen. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet februari 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 bump...för de få intresserade :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Yays uppdatering! :'D Mycket fina bilder som vanligt, älskar verkligen "Bara konstig", har jag sagt hur mycket jag älskar din stil? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Tycker miss/mr gnägg ;) och Shizara var super coola^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg