ebba Skrivet oktober 20, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 Nya saker... Jag är inte mycket för förklaringar hit och dit, bara ritar konstiga saker och ibland inte så konstiga saker, kan inte färglägga det har jag redan sagt så många ggr så jag tänker inte försvara mina dåliga photoshoppade bilder... Enjoy! nyaste 20/2 Rawr..lr uh, gnägg? Zozo Bara konstig Shizara Zimah Bloodelf hunter Niemand(blod o naket) Lite snö (blod o naket) Sword dancer Shizara (naket) Mummy Minh igen(håller på färglägger) Allmänt weird Delia(blev rätt nöjd med faktiskt) Zimah(min wow char) Minh(inget seriöst så inget gnäll om alla fel pls) Selira Ma hu just det, gett upp att färglägga (eftersom ja totalt suger på det) så om någon känner för det o har tid över så säg till så kan ja skicka dej en högre upplösning av bilden :> ---- En tecknare måste ju försöka få sej in en inkomst nånstans ifrån ^^;; Så säljer lite bilder. Enbart skisser (kanske färg, men då får ni va riktigt snälla), såsom dom senaste jag postat, och beroende på tid/detaljer/hur många karaktärer, 100sek och uppåt. PMa mej om du skulle vara intresserad för vidare detaljer :>[/url] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 20, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 Personligen en av de bilder som jag tycker du gjort bäst hittils och ja, jag känner faktiskt igen karaktären. :D Själv är jag för lat för färgläggning så jag ger mig inte in på det. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 21, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2006 Jag känner också igen henne, fast hon hade lite andra kläder då :3 Fastligt snyggt. Ren och snygg lineart. I like it! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 21, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2006 Riktigt snygg 8) Älskar hur du designar dina karaktärer. Öhm, för övrigt minns jag henne inte ;_; Men....mitt minne är i klass med en guldfisk så, öhm, ja... Något annat jag tänkte på är att hennes händer ser rätt olika stora ut, typ. Ena handen är för stor, andra för liten. Annars snygg ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 21, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2006 Japp, riktigt snygg! Kläderna är som vanligt vansinnigt snyggt designade. Och du suger inte på färgläggning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 Personligen en av de bilder som jag tycker du gjort bäst hittils och ja, jag känner faktiskt igen karaktären. :D Själv är jag för lat för färgläggning så jag ger mig inte in på det. :P tackar :) e själv alldeles för lat nu för tiden med det -.- Riktigt snygg B) Älskar hur du designar dina karaktärer. Öhm, för övrigt minns jag henne inte ;_; Men....mitt minne är i klass med en guldfisk så, öhm, ja... Något annat jag tänkte på är att hennes händer ser rätt olika stora ut, typ. Ena handen är för stor, andra för liten. Annars snygg ^^ nobodys perfect...men jo, händerna e dumma o fötterna likaså, kan itne rita fötter för allt i världen -.- Japp, riktigt snygg! Kläderna är som vanligt vansinnigt snyggt designade. Och du suger inte på färgläggning! hehe tack ^^ men färgläggning är alldeles för tidskrävande för mej o ja har så mycket o lära o orkar bara inte :( -- fressten så slängde ja upp en ny bild :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 Jäklar vad jag blev imponerad när jag såg din senaste ebba! Vampyr-karaktären ser helt underbar ut, jag ser inga uppenbara fel alls på den heller (kappan ser dock lite kantig ut på sina ställen). Någon människa med finkänsligare ögon kanske kan se nåt inte jag kan? Hoppas det inte finns några missar i alla fall då denna var cool rakt igenom B) Gillar ärligt talat allt med den, håret (hur ballt som helst), kläderna (snygga helt enkelt) och svärden var simpla men ändå stilrena. Boken du håller på med, är det nåt man kommer kunna få läsa? Skulle vara kul :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 Jäklar vad jag blev imponerad när jag såg din senaste ebba! Vampyr-karaktären ser helt underbar ut, jag ser inga uppenbara fel alls på den heller (kappan ser dock lite kantig ut på sina ställen). Någon människa med finkänsligare ögon kanske kan se nåt inte jag kan? Hoppas det inte finns några missar i alla fall då denna var cool rakt igenom B) Gillar ärligt talat allt med den, håret (hur ballt som helst), kläderna (snygga helt enkelt) och svärden var simpla men ändå stilrena. Boken du håller på med, är det nåt man kommer kunna få läsa? Skulle vara kul :) tackar tackar ^^ kappan är lite kanting med mening faktiskt :> o det e väl tänkt att jag renskriver min bok i ett försök att få den publicerad, +drömmer+ skall skickas till ett par mindre bokförlag så fort ja iaf fått första boken renskrivet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 tackar tackar ^^ kappan är lite kanting med mening faktiskt :> o det e väl tänkt att jag renskriver min bok i ett försök att få den publicerad, +drömmer+ skall skickas till ett par mindre bokförlag så fort ja iaf fått första boken renskrivet... Misstänkte att det var nåt sånt ^^ är ju inte svårt att göra något runt om man vill ^^ låter skoj, lycka till med boken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 MVG++ =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 slänge upp en till :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Jag ska inte nämna något om felen då du verkar vara medveten om det, dock så tänker jag säga att helheten är läcker. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 lite nya kladdar :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 12, 2006 Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 Nice! Vet inte vad jag ska säga direkt... Fortsätt med det bra jobbet i alla fall :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 15, 2006 Anmäl Share Skrivet november 15, 2006 Snygga skisser! Delias dräkt är häftig, gillar bälte-stövlarna^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 bump :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 fastnat för stora svärdgrejjen ser jag :) vackert, underbart smile på naked/gore blden ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 fastnat för stora svärdgrejjen ser jag :) vackert, underbart smile på naked/gore blden ;3 finns det nåt mer hälsosamt? som skrivet, hälsosamt, bra och snyggt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 17, 2006 Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 Hoh! Kan svärd bli för stora? Nej!!:] Måste berömma för det exelenta valet av Midna som avatar oxå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2006 jao min tur o gö en julbild då :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 26, 2006 Anmäl Share Skrivet december 26, 2006 Väldigt...annorlunda... julstämning där. Men snygg är den iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 fan va nice : ) gillar blodiga bilder! påminner mig lite om en emo kid som gått förlångt XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet december 29, 2006 Anmäl Share Skrivet december 29, 2006 Ett Emo-kid som gått förlångt är en riktigt sorglig historia, som plötsligt slutade. Ebba, hon är bara lite... svart-målande av sig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 Ett Emo-kid som gått förlångt är en riktigt sorglig historia, som plötsligt slutade. Ebba, hon är bara lite... svart-målande av sig :) svart-målande? och mina bilder har inget med detta nya uttryck emo att göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Riktigt snygg den senaste! Fina vingar och sjyst slingrande gasbinda. Mycket passande färgskala oxå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg