fishdance Skrivet oktober 20, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 Jag säljer nu mina Rosa Buffalo-skor, med ca 11cm platå. De är i storlek 39-40 Kanske inte så animerelaterat. Men för alla som gillar att klä sig japanskt borde det vara en hit. Angående deras skick så är det antagligen ett vanligt, halv-begagnat. De är lite nötta under sulorna samt att det finns någon grå fläck på en av skorna. Bilder finns- maila mig så kan jag skicka Frakt. Ja. De kan fraktas. Men ett smartare allternativ är att hämta dem personligen/be mig lämna dem någonstans för direkt kontantbetalning. Jag finns i Stockholm men är ofta i Göteborg. Så vilket av dessa fungerar för det allternativet. Slutligen pris. Minimum är 600:- De säljes till högst budande. Skriv helst inte i tråden utan kontakta mig direkt vid intresse på mercilesscut@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg