tetsuwan Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Hej! Har lite anime att sälja. Serial Experiments Lain - Perfect Collection Boogiepop Phantom - Box med 4 skivor Berserk - Hela serien, 6st lösa skivor Bubblegum Crisis Tokyo 2040 - Perfect Collection Alla serier är Region 4, Madman-utgåva och har engelsk sub. Gott skick! Paketpris: 1000:- + frakt Betalning förslagsvis genom Internetgiro. Finns annars i Karlskoga //Micke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Ooh, hur mycket för Boogiepop Phantom? Hur är kvalitén på boxen osv? ^^ kanske kan få be om att få se en bild av den? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuwan Skrivet oktober 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Hmm ja hur mycket vill du ge? Boxen är i rätt bra skick, bara en liten utbuktning på baksidan (orsakad av en vattendroppe eller något kanske?). Inte kantstött eller så. Skivorna är inte ens spelade. Kan ta en bild imorgon när det är ljust =) //Micke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Är alla i fullgott skick? För då kan jag tänka mig att köpa rubbet för sagda pris. (Sorry, Kakan. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 250:- kanske går för sig? För det var ju 1000:- för hela bunten. :) Det råkar inte vara så att du ska besöka UppCon? Tänkte att vi isåfall kan ta hand om köpet där ^^ edit: argh! >.< *slå på Sceleris* jag som väntat så på Boogiepop :P edit2: tar tillbaka min förfrågan, pm:ar tetsuwan om det.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuwan Skrivet oktober 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Sceleris, det låter ju intressant :) Enligt mig är de i fullgott skick. De har bara stått här i hyllan och samlat damm, knappt ingen som rört dem. Kan ta bilder på rubbet imorgon också =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Kan ta bilder på rubbet imorgon också =) Gör så, kan ju inte skada. ;> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuwan Skrivet oktober 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2006 Sådär, lite bilder =D http://tetsuwan.org/misc/anime1.jpg http://tetsuwan.org/misc/anime2.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg