CromiC Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Hej ja undrar bara om nån vet vad den avslutninsmelodin heter på dom senaste Naruto avsnitten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 det här är iaf vad jag har hört och läst att dom heter.. Naruto Opening 4: GO!!!! by Flow Naruto Ending 5: Ima Made Nando Mo by Masu Misairu om det stämmer är en annan sak.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 dom har ju ändrat them efter ett tag (t.ex först 26ep och så nytt nästa 26ep) B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 mm... Naruto Opening 1: Rocks by Hound Dog Naruto Opening 2: Haruka Kanata by Asian Kung-Fu Generation Naruto Opening 3: Kanashimi wo Yasashisa Ni by Tasuku Naruto Opening 4: GO!!!! by Flow Naruto Ending 1: Wind by Akeboshi Naruto Ending 2: Harumonia by Rythe Naruto Ending 3: Viva Rock Japanese Side by Orange Rangem Naruto Ending 4: Alive by Raiko Naruto Ending 5: Ima Made Nando Mo by Masu Misairu tror det är alla... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Naruto Ending 1: Wind by Akeboshi är väl den som alla tycker är så bra (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 edit jo det är den, men den är bra...iofs gillar ja alla..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 jag har hört alla och dom är väldigt bra :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Jo jag gillar dom också. dom som är bäst är Opening i, ja vad är det nu då? 70-uppåt tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kata Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Jag tycker intromusiken är ganska torr... förutom Haruka Kanata. Jag gillar mer seriens "Riktiga" soundtrack så att säga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 Wind är riktigt vacker, favoriten är dock "Fighting Spirit" eller vad det nu heter, den brukar iallfall spelas när Naruto samlar mod och fightas =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke_Dark Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 jag gillar nog naruto endings ryuusei och rythme Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 ja har testat att dra dom en gång men de kom upp att ja var tvungen att vara ansluten för att lyssa på dom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Har alltid undrat varför så många gillar "Wind" själv föredrar jag Haruka Kanata,tredje introt och fjärde introt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Haruka Kanata är helt klart min favorit, då den är gjord av Asian kung-fu generation som även gjorde Sista introt i FullMetal alchemist, Rewrite ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Jag är helsåld på det femte avslutnings-temat; "Ima made nandomo" av The Massmissile. Jag vet inte riktigt varför, kanske tempot. Den ger bara en härlig känsla. Solklart köp på singel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ginta-kun Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Jag gillar det senaste väldigt skarpt Mountain a go go two med Captain Stridum[/b] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg