CyberSphere Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Fler som har det här problemet? Jag har även haft problem med errorSafe men vore nu tacksam ifall någon kan hjälpa mig att bli av med skiten. Det som händer är helt enkelt att sidan poppar upp av sig själv och kommer med massa ja/nej/avbryt frågor. Oavsett vad man väljer så fortsätter programmet och man måste avsluta det med ctrl + alt + delete. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 ser ut som nåt spyware skit, hörde om en på sommarjobbet som hade nåt skit som hoppa upp hela tiden (tjattade om att datorn var full av skit och dem kunde fixa det) så han "tackade" ja och lät dem fixa det, och de krävde betalning, sen när felsökningen var klar kraschade datorn... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Testa programmet adaware, finns som gratis version som duger ganska bra och söker igeom datorn efter spywareoch ad, program. Tillverkat i sverige fakstisktoch är inget humbugg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 http://www.lavasoftusa.com/products/ad- ... rsonal.php Testa använda ad-aware då. Det är gratis. Det kan hjälpa. :) Edit* Hahaha, att vi nämnde samma sak samtidigt. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 http://www.lavasoftusa.com/products/ad-aware_se_personal.php Testa använda ad-aware då. Det är gratis. Det kan hjälpa. :) Edit* Hahaha, att vi nämnde samma sak samtidigt. XD :P jo inte kul men äju ett bra program för såt så kanske inte så konstigt... (Jag orkade bara inte leta reda på en länk :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 är nog det bästa antispyware programmet där ute. Annars funkar Avast! också mot spyware, tror jag, det troligen bästa gratis antivirusprogrammet där ute... (bara hemversionen är gratis, krävs reggning med namn och email). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Hehe, anime.se är på god väg att bli mitt lilla supportforum xD. Med hjälp av Ad-aware (som jag helt hade glömt bort att jag hade) sökte jag igenom datorn i felsäkert läge. Den hittade ganska mycket kan jag säga =P. Det verkar som att en trojan låg bakom eländet. Himla skumt sätt att marknadsföra sin produkt förresten.. O_o Jag återkommer om problemet kvarstår, och tack förresten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 har samma skit själv, Virusburst är mest i farten för mig dock. Tror jag kör Adaware :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg