docster Skrivet oktober 3, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2006 Fredagen den 6 oktober och lördagen 7 oktober, 20.00 – 02.00 så hålls minifestivalen Tokyo Sound Revolution på Södra Teatern i Stockholm. Pressmeddelande: Tokyo Sound Revolution är tillbaka i ny form signerad Ingmari Pagenkemper. Det blir en minifestival fullspäckad av den senaste musiken, konsten och trenderna från japans huvudstad tillika subkulturernas Mecka. På scenen 6-7 oktober står bl a cabaret-punk-gruppen EGO-WRAPPIN´, instrumentala popbandet FRESH och experimentella, vassa avant garde-rockiga EX-GIRL. Tre tjejer som framträder i seriefigurskostymering och påstår sig komma från planeten Kero Kero… Information om åldersgränser och priser hittar ni här: - http://www.myspace.com/tokyosoundrevolution - http://www.sodrateatern.com Inte att missa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 3, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2006 Låter spännande. Får se om jag har vägarna förbi :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 3, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2006 Om jag ändå vore ett år äldre så hade jag lätt släpat mig dit :/ dumma 18-årsgräns >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 i sådana här lägen vill man bo närmre stockholm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 FASEN! Jag fyller den 26/10 :-/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 FASEN! Jag fyller den 26/10 :-/ Men detta är den 6/10 :P Hursomhelst så kommer jag inte kunna gå och se vad som försigår i södra teatern denna helg. Jag måste nog plugga hela helgen :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg