Tifa Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 Nedlagd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 Ser mycket bra ut. 8D Väntar med spänning på info och fortsättning på serien! 8D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 Jepp, ser mycket fint ut. :'> Verkar intressant. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 3, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2006 håller med ovanstående personer, väldigt bra. någon ide om vad serien kommer att handla om? ondskan mot godheten. etc? alltså lite grövre handling? eller det kommer som du har lust å teckna vid varje tillfälle? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet oktober 4, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2006 Mer! Nu! :D fett snyggt! Blev inspirerad =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 18, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2006 Du tecknar riktigt fint, roligt att du uppdaterar så ofta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet oktober 18, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2006 Väldigt bra och fint ritat och bra story.Väntar förstors på fortsättning.Ser mycket bra ut som sagt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 18, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2006 Wow, jag älskar dina bilder :'o Gillar nog ändå första mest ;3 Längtar efter att få läsa&se mer 8) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zefla Skrivet oktober 18, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2006 Gryyyyymt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet oktober 18, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2006 TIFA, DU FÅR SÄGA TILL NÄR DU UPPDATERAR SERIEN!!!!! BUMPA TRÅDEN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 18, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2006 TIFA, DU FÅR SÄGA TILL NÄR DU UPPDATERAR SERIEN!!!!! BUMPA TRÅDEN! kan inte säga annat än... DU MÅSTE GÖRA DET! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tifa Skrivet oktober 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 Tack för alla kommentarer Sporrar verkligen! :D arbetar med en blyertsteckning på Stan och Rod. Planerar den färdig till på måndag så titta in då(!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Shit ja älskar serien och har blivit kär i handlingen typ XD ska bli as spännande att se fortsättningen :D Tycker facktiskt din serie är en av dom bästa hitils här på anime.se! Ricktigt grymt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himuura Skrivet november 4, 2006 Anmäl Share Skrivet november 4, 2006 Det ser bara bra ut, förutom en del stavfel o sånt. Du gjorde ett ganska grovt fel när det stod begravdes vdes! Du har även glömt stor bokstav och mellanrum ett par gånger. Sen om jag inte misstar mig, på sida 11 har väl mördaren lite väl stora händer? Grundere - Grundare Hämdlystna - Hämndlystna Hmm, när kommer fortsättning? =D~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tifa Skrivet november 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 Ursäkta stavfelen. Var lite för snabb när jag skrev, och stavning har aldrig riktigt varit min grej, men det mesta är slarvfel och jag kommer att rätta till dom när jag får en stund ledig. Mördaren har jag gett stora händer med avsikt. Det ligger en liten historia bakom det med ^^ . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 12, 2006 Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 Jodå de gör det nog : ) fasst han har stora på en bild då han står bakom henne då kan man se att handen är ungefär lika stor som hennes ansikte fast när han håller henne över munnen täcker handen bara hakan till mitten av näsan typ. fasst de tror ja inte du tänkte på när du ritade. =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg