Paizuri Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Kan man köpa sådana någonstans? Animenation.com hade inga. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Hej på dig, tuttjuck. Dig har jag inte sett på forumet förut. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Haha, minst sagt udda merchadise du vill ha tag på :D Vet du ens om det finns? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Har sett det på ebay......................................................för ett årsen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Det finns säkert nånstans. Kolla bara på pokemon, weeeee, där flög en Boeing 747 med ett pikachutryck förbi. Jag tror jag ska och beställa min balbasaurpizza snart. Letar du vidare så hittar du säkert. Om jag skulle råka springa på ett par så ska jag återkomma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg