F.d. medlem Skrivet september 21, 2006 Anmäl Share Skrivet september 21, 2006 http://www.xboxyde.com/news_3478_en.html - Kolla vidare i länken för större bilder och även ett filmklipp! (filmklippet är off-sync...) Detta är den största anledningen hittils varför jag skulle skaffa mig en X360. Nog för att spelet kanske blir sämre än väntat men det har en övertrevlig design enligt mig. Kanske en FF-killer? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 25, 2006 Anmäl Share Skrivet september 25, 2006 Jo spelet har grymt skön stämning, men man får inte veta något story eller karaktärsmässigt i trailern (om man inte kan japanska). Så än så länge är jag intresserad, men jag vill veta mer om det innan jag verkligen kan se fram emot spelet. Men just nu så ser jag mest fram emot Lost Odyssey som verkligen intresserade mig på alla plan, speciellt det estetiska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 25, 2006 Anmäl Share Skrivet september 25, 2006 verkar häftigt, men jag håller mig till ps3an och FF-serien. fast börjar komma en hel del intressanta titlar till 360n också nu... enchanted arms, mf... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 26, 2006 Anmäl Share Skrivet september 26, 2006 fast börjar komma en hel del intressanta titlar till 360n också nu... enchanted arms Jag har läst att Enchanted Arms inte har fått bra recensioner, random encounters, dåligt fight-system och väldigt standard story. Men vad jag vet så är spelet ganska populärt i USA, åtminstonde om man ska basera det på hur många som spelar spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2006 De flesta på 1up.com-forumet säger att Enchanted Arms är bra som hyrspel men inte värt att köpa. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg