zaffe Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 bara lite skisser jag gjorde igår! Brud en brud som är med i ett manga konsept jag har! snubbe nakenhets varning XP höger överarm ser cp ut jag vet Brud glor på skepp la ner mer tid på skeppet än flickan XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 Du verkar inte få några kommentarer. :( I alla fall det enda jag tycker känns fel är hur tjejen på första bilden håller i det där lilla eldklotet eller vad man skall kalla den. Tycker hon skall ha lite mer utsträckt arm. :) Aja, keep up the good work mate. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 bra bilder, dock är hennes hand lite skum.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 jäkligt fina bilder, vill bara påpeka att jag förstår inte varför man i så många manga-anime sammanhang gör så att unga flickors bröst är helt gigantiska? Eller ja, den tredje bilden iaf, har man så stora i den åldern? Dom snor all uppmärksamhet från den annars så fina bild :sleep: Japp jag är riktigt tråkig B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 Haha, hade en i grannklassen i nian som hade så där 'gigantiska'. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 oh, underbart ^^ Finns i min skola med, men dom har inte direkt samma smala midja om man ska gämföra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 hehe, de i min förra skola hade i alla fall höft och midja också. :) Förstår inte vad som skall vara så speciellt egentligen med smal midja. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 *Boing!* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primus Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Snygga bilder! Håller med om att hon håller eldklotet lite skumt i den första bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 *Boing!* Du, hålldet där för dig själv tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Du, hålldet där för dig själv tack Har du sett King of Fighters 98? (eller var det 99?) Har du sett Mai i den? klicka Jag snackar studsbröst här. Snygga bilder förresten zaffe! Kommer vi få se en 3D model av det där skeppet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Snygga allihopa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urban Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 urban sjunger "jag är så avensjuk jag är så avensjuk fins så mycket jag vill kunna rita måla vinna pengar" hur långe har du hålt på ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Han har hållit på i knappt två år nu tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Du, hålldet där för dig själv tack Har du sett King of Fighters 98? (eller var det 99?) Har du sett Mai i den? klicka Jag snackar studsbröst här. Snygga bilder förresten zaffe! Kommer vi få se en 3D model av det där skeppet? B-B-Bounce baby BOUNCE! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 hur långe har du hålt på ? 2 år snart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 du är bra jag har hållt på ett och halft år och är tolv om jag fortsätter blirjag lika rgym som du XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Jo om du förstår vad du håller på med och tecknar typ 3-8 bilder om dagen som jag gör, jag har lite olika metoder för att träna upp mig själv! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Hehe... *Herid blir en Kameljont från sitt roll spel och absorberar Zaffes egenskaper* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Heh.. Ritar typ.. Jämnt.. Resultatet finns på sommartävlingen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Det är lungt Herid, jag har gjort backup på min förmåga sen mitt senaste artistblock! Hellsinger, studera mkt andra bilder och se hur dom har gjort, man lär sig ton! köp en Howtodraw bok om du inte redan har en! jag har 8 stycken :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Det är lungt Herid, jag har gjort backup på min förmåga sen mittsenaste artistblock! Hellsinger, studera mkt andra bilder och se hur dom har gjort, man lär sig ton! köp en Howtodraw bok om du inte redan har en! jag har 8 stycken :D har en hel del såna.. Min tävlingsbild var inte direkt min bästa.... Jag bilder hemma som är 100 gånger bättre.... Och förövrigt så ska jag snart börja lägga dessa bilder... Mushrom POWER! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 Så det blev namnet på din serie? coolt konsept med stora svampar, lite smurfarna över det hela XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg