Kurayami Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Om någon - NÅGON - vet var/hur/när jag kan hitta Strawberry Panic på svenska eller engelska, hör av er! Jag har sett hela animen och är totalförälskad i Honozana Shizuma. Ge mig mer ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Finns inte officiellt utgiven på varken engelska eller svenska. Däremot finns det scanlations. Tog ett par sekunder att hitta med google så det är ett tips. Sen har inte animen gått klart, så det är lite svårt att se hela (lite hårklyveri på lördagskvällen). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kurayami Skrivet september 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 GAH! Jag glömde ett viktigt litet ord som heter "nästan" >.< Sumimasen ^^ Jag har sökt dom på Google, och det är väldigt många som inte går att visa. Det gör mig bitter. men tack i alla fall ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Det jag menade är att om du vill ha det på engelska så finns det bara inscannade översättningar. Vill du ha tryckt exemplar så finns det bara på japanska. Har man inte språkstödet så kan det vara lite lurigt att köpa. Amazons sida är iaf här. Därifrån går det att ändra om sidan till engelska och beställa. Men är det bara en bok du ska ha blir frakten relativt dyr i förhållande till vad boken kostar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Väntar du ett par månader så kan du få tag på böckerna som mangan och animen är baserade på (antar att dom är det iaf, jag vet inte ;) ) på engelska. http://animenewsnetwork.com/article.php?id=9480 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg