Krunaldo Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Den värsta rippoffen är dock dragonball tidningen som är rena bilder ifrån animen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Beyblade är bra!!Ni menar beyblade tidningen eller? det är ju bilder dom tagit från animen, ungefär some pokemon tidningen var... Ja, men pokémon tidningen var ju gratis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Headless Zombie Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Jag hatar serier i stil med pokemon och beyblade. Deras enda syfte är att lura barn (och visa andra) till att slösa pengar på meningslösa leksaker! Jag skulle inte vara så förbannad om dom faktiskt var bra men i.m.h.o är dom sjukt dåliga. DÖDAA!!! ...ok im done. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boberg Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Pokémon spelen till Game Boy är ju ganska coola =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 jo, pokemon blev ju det konceptet i sverige.. det var rätt hemskt. jag själv är inte särskilt mycket för pokemon, men rpg:et som kom till gamecube nyligen har faktiskt fått riktigt bra recensioner och verkar riktigt roligt.. jag är faktiskt rätt frestad att köpa det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boberg Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Jaså :O själv lirar jag PS2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 Jaha?...vad har det med saken att göra??? Min kompis lillebror har..eh hade en bayblade... XD Han satt i sin våningssäng när vi kom in i hans, då drog han igång..(HATA) Och jag fick den i ögat...(blåtira sen 1 vecka tillbaka) Och sen skyllde han allt på mig, at jag hade haft sönder den när den gick sönder 2 dagar senare, han sa: "Du tog ju inte emot den ju!" Dom där sakerna är ju skitfarliga! Dom borde förbjudas!!! HATA BEYBLADE!!! >:) >:) >:) Animen är det sämsta jag sett! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boberg Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 jaha ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldarion Skrivet juli 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2004 Håller me Naruto dom e skit farliga(jag får iaf skylla mig sj)Jag o min bästa polare retades me typ 14-18 barn som går i 2:an sen började dom skjuta beyblades efter oss dom sköt rätt dåligt men blev ändå träffad i huvet fick stor(HELVETES STOR)bula(DUMMA SMÅ UNGAR!!! >:( ) Ps.en i vår klass håller fortfarande på me pokemon kort o min bästa polare sålde sina gamla kort te han en bart dom där glittriga korten(som små ungarna tror e skit värde fulla)fick han 200kr för(de va 17 st):D:D:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Tycker att Beyblade är en stor reklam.vadå dom skriker kör igång och snurrorna pucklar på varandra värdelöst.... >:( >:( ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 beyblade e kass....dom vill bara att barnen ska ble helt sålda som typ på pokemon....bara tjäna pengar...d suger ju...den e för barn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 beyblade är kass....dem vill bara att barnen skall ble helt sålda som typ på pokemon....bara tjäna pengar...de suger ju...den är för barn håller helt med dig att de är ett försök att få in massvis av pengar genom att försöka göra en dålig manga och massvis av prylar för att de ska bli lika känt som pokemon. Men det misslyckades, de krävs mycke om de ska bli lika populärt som pokemon. Men vissa små barn har nog fastnat för de, men ja skrattar åt de när ja ser det i nån butik XD storyn i beyblade är inget ja skulle skryta över, vem som helst skulle kunnat komma på en bättre story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 jo, pokemon blev ju det konceptet i sverige.. det var rätt hemskt. jag själv är inte särskilt mycket för pokemon, men rpg:et som kom till gamecube nyligen har faktiskt fått riktigt bra recensioner och verkar riktigt roligt.. jag är faktiskt rätt frestad att köpa det Jo, jag har testat spelet. Dock kan man se att idétorkan börjar komma. Det fanns ju en pokemon som såg ut som en vanlig mås om jag nu inte minns fel o_O;;; Hursomhelst! Som Hellis sade så har man tagit stillbilder från animen och historien är densamma. Beyblade måste ärligt talat vara en utav de sämsta, men även en utav de roligaste serier jag sett. Varför den är dålig har kommit upp ett par gånger redan så jag tänker inte ta upp det ännu en gång =P Varför den är rolig är för att det ser så fruktansvärt löjligt ut när de står där med sina leksaker. Dessutom är de flesta röstisarna i animen dåliga. "ÅH... Så glad jag blir" notis: den meningen var uttalad så att jag antar att personen som sa det tänkte mer på artikulering än inlevelse så det lät som en robot :S Även den där bärbara datorns röst! Den går mig på nerverna! Jag såg Beyblade för första gången hos min kompis Sanna och jag har aldrig skrattat så mycket åt en serie som då >_<; Det var så dåligt så det blev roligt helt enkelt. Har kollat på beyblade ett fåtal gånger efter det, fast på franska o_O; Mina kusiner tvingade mig att titta på det :sleep:; bah Kan nämna ett par saker som jag skrattade åt: +*som tidigare nämndes* "ÅH...så glad jag blir" +"WOW! Du fick den att snurra i en minut" eller liknande*det var ett bra tag sedan jag såg det där =p* +Någon gång då två slogs med sina små leksaker och på något konstigt sätt förstörde en hel berg och dalbana och senare utsattes för fara o_O;; (Där har vi ännu ett bevis på att leksakerna är farliga =B) +En annan gång då två slogs uppe på en klippa och en utav de två snurrorna gick sönder och den ena började storlipa e_e; Det såg bara rent utav dumt ut >_< Jag kan inte rekomendera serien eller säga att den är bra. Dock är det min åsikt och det är väl en smaksak om vad man tycker om för serier så x_x;. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Det finns faktiskt en original mangasom är rätt gulligt ritad men inget jag skulle vilja rekomendera. storyn e bättre oxå. jag har nr 9 på italenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Finns det någon originalmanga av Beyblade överhuvudtaget? nej Beyblade kom som ett helt jäkla kit. snurrorna , spelen och serien kom nog ungefär samtidigt som ett helt "tema" så det finns ingen orginal manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 Finns det någon originalmanga av Beyblade överhuvudtaget? nej Beyblade kom som ett helt jäkla kit. snurrorna , spelen och serien kom nog ungefär samtidigt som ett helt "tema" så det finns ingen orginal manga. där har du fel! det finns faktiskt en original manga som är gjord långt före animen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 va!?!? visste inte jag O.o förresten kan ni nåra bra svenska mecha serier? manga då alltså ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet oktober 9, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 finns inga på svenska kommer i höst (nge) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Ne, Bey blade är sämst. Men animen är bättre en mangan. På vår skola så är alla mobbade som håller på, liksom ingen omtyckt grej där.. Vi har ett "hörn" på skolan där alla hjärntvättade 6:åringar Skriker "KÖR IGÅNG" så man får hörselskador. Nej, sverige byt ut bey blade mot nåt annat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ani-chan Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Jo, de har ju börjat släppa de. Själv har man köpt två st av de :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 det brår på om det är dom gamla serien så är den nästan bra men om det är dom nyaste så blir det bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiia Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Jag ska fatta mig kort: Jag gillar beyblade en hel del om jag ska va ärlig (Utom när mina småsyskon leker med dom och skriker Dra Igång! >:) ) och deras still är rätt skön... Jag har sett säsong 1 o 2 och vill se tre:an! på tvåan är dom så söta, fast visst jag håller med dom som tycker animen är bättre än mangan (SUGER >:( !!!) och jovisst jag håller med om en bättre story! Men den här pratande datorn ( Virran heter den) är ju roligast på hela serien med sina tips och komentarer. Hennes ägare Kenny ( Känd som Chefen) är skitful! Jag menar jätte glasögon så man inte ser ögonen?! Helt sjukt !Och dom hära monstrena kallas facktiskt totem ( Hur skulle ni veta det?). dom är rätt häftiga. Dom är så långt från digimon och pokemon man kan komma!!! Jösses! Och jag har sett Medabots och säger bara en sak..... LÄGG NER HELA SKITEN!!! Beyblade är mmmmmmmmycket bättre! Andra kassa Anime: Transformers armada Transformers energon Medabots Sonic X ______________ Your game! Your rule! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Jag antar att du inte tycker om robot anime o manga,Chiia....? Köp inte Beyblade o_o SOm sagt,endast bilder från animen.Som suger.Deras ögon skrämmer mig faktiskt,ett göa kan titta åt höger,ett annat åt vänster,när personen ifråga ska titta rakt fram o_____o Jag var helfast i det för ett år sen,men köpte tack och lov ingen Beyblade själv.Och förresten har jag för mig att Cartoon (eller vilken kanal det nu var...) har börjat sända den nya verisionen,där alla ser ut som söta små chbis,eller nått.Myyyyycket bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiia Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Jag håller med dig, Sandera! Dom nya avsnitten har lite bättre stil om man säger så XD Jo, lite tycker jag om robotar, Av dom 4 gillar jag sonic X bättre. Men liksom robotar är mer för killar!! Jo jag har kommit över en hemsida (På engelska >:) ) om dom nya, super nya beyblade avsnitten om säsong tre! Sidan är (Om ni är intresserade) http://www.beyblade.com Det är bara att klicka :P _____________ You game! Your rule! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg