Hoppa till innehåll
Anime.se

Beyblade


Moberg
 Share

Rekommenderade inlägg

jo, pokemon blev ju det konceptet i sverige.. det var rätt hemskt.

 

jag själv är inte särskilt mycket för pokemon, men rpg:et som kom till gamecube nyligen har faktiskt fått riktigt bra recensioner och verkar riktigt roligt.. jag är faktiskt rätt frestad att köpa det :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha?...vad har det med saken att göra???

 

Min kompis lillebror har..eh hade en bayblade... XD

Han satt i sin våningssäng när vi kom in i hans, då drog han igång..(HATA)

Och jag fick den i ögat...(blåtira sen 1 vecka tillbaka)

Och sen skyllde han allt på mig, at jag hade haft sönder den när den gick sönder 2 dagar senare, han sa: "Du tog ju inte emot den ju!"

 

Dom där sakerna är ju skitfarliga!

Dom borde förbjudas!!!

HATA BEYBLADE!!! >:) >:) >:)

 

Animen är det sämsta jag sett! >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Håller me Naruto dom e skit farliga(jag får iaf skylla mig sj)Jag o min bästa polare retades me typ 14-18 barn som går i 2:an sen började dom skjuta beyblades efter oss dom sköt rätt dåligt men blev ändå träffad i huvet fick stor(HELVETES STOR)bula(DUMMA SMÅ UNGAR!!! >:( )

 

 

 

Ps.en i vår klass håller fortfarande på me pokemon kort o min bästa polare sålde sina gamla kort te han en bart dom där glittriga korten(som små ungarna tror e skit värde fulla)fick han 200kr för(de va 17 st):D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
beyblade är kass....dem vill bara att barnen skall ble helt sålda som typ på pokemon....bara tjäna pengar...de suger ju...den är för barn

 

håller helt med dig att de är ett försök att få in massvis av pengar genom att försöka göra en dålig manga och massvis av prylar för att de ska bli lika känt som pokemon. Men det misslyckades, de krävs mycke om de ska bli lika populärt som pokemon. Men vissa små barn har nog fastnat för de, men ja skrattar åt de när ja ser det i nån butik XD

 

storyn i beyblade är inget ja skulle skryta över, vem som helst skulle kunnat komma på en bättre story.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, pokemon blev ju det konceptet i sverige.. det var rätt hemskt.

 

jag själv är inte särskilt mycket för pokemon, men rpg:et som kom till gamecube nyligen har faktiskt fått riktigt bra recensioner och verkar riktigt roligt.. jag är faktiskt rätt frestad att köpa det :surprised:

Jo, jag har testat spelet. Dock kan man se att idétorkan börjar komma. Det fanns ju en pokemon som såg ut som en vanlig mås om jag nu inte minns fel o_O;;;

 

Hursomhelst!

Som Hellis sade så har man tagit stillbilder från animen och historien är densamma.

Beyblade måste ärligt talat vara en utav de sämsta, men även en utav de roligaste serier jag sett.

Varför den är dålig har kommit upp ett par gånger redan så jag tänker inte ta upp det ännu en gång =P

Varför den är rolig är för att det ser så fruktansvärt löjligt ut när de står där med sina leksaker.

 

Dessutom är de flesta röstisarna i animen dåliga.

"ÅH... Så glad jag blir" notis: den meningen var uttalad så att jag antar att personen som sa det tänkte mer på artikulering än inlevelse så det lät som en robot :S

Även den där bärbara datorns röst! Den går mig på nerverna!

 

Jag såg Beyblade för första gången hos min kompis Sanna och jag har aldrig skrattat så mycket åt en serie som då >_<;

Det var så dåligt så det blev roligt helt enkelt.

Har kollat på beyblade ett fåtal gånger efter det, fast på franska o_O; Mina kusiner tvingade mig att titta på det :sleep:; bah

Kan nämna ett par saker som jag skrattade åt:

 

+*som tidigare nämndes*

"ÅH...så glad jag blir"

 

+"WOW! Du fick den att snurra i en minut" eller liknande*det var ett bra tag sedan jag såg det där =p*

 

+Någon gång då två slogs med sina små leksaker och på något konstigt sätt förstörde en hel berg och dalbana och senare utsattes för fara o_O;;

(Där har vi ännu ett bevis på att leksakerna är farliga =B)

 

+En annan gång då två slogs uppe på en klippa och en utav de två snurrorna gick sönder och den ena började storlipa e_e;

Det såg bara rent utav dumt ut >_<

 

Jag kan inte rekomendera serien eller säga att den är bra. Dock är det min åsikt och det är väl en smaksak om vad man tycker om för serier så x_x;.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Ne, Bey blade är sämst.

Men animen är bättre en mangan.

 

På vår skola så är alla mobbade som håller på, liksom ingen omtyckt grej där.. Vi har ett "hörn" på skolan där alla hjärntvättade 6:åringar Skriker "KÖR IGÅNG" så man får hörselskador.

 

Nej, sverige byt ut bey blade mot nåt annat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Jag ska fatta mig kort:

Jag gillar beyblade en hel del om jag ska va ärlig (Utom när mina småsyskon leker med dom och skriker Dra Igång! >:) ) och deras still är rätt skön... Jag har sett säsong 1 o 2 och vill se tre:an!

på tvåan är dom så söta, fast visst jag håller med dom som tycker animen är bättre än mangan (SUGER >:( !!!) och jovisst jag håller med om en bättre story!

 

Men den här pratande datorn ( Virran heter den) är ju roligast på hela serien med sina tips och komentarer. Hennes ägare Kenny ( Känd som Chefen) är skitful! Jag menar jätte glasögon så man inte ser ögonen?! Helt sjukt :rolleyes: !Och dom hära monstrena kallas facktiskt totem ( Hur skulle ni veta det?). dom är rätt häftiga. Dom är så långt från digimon och pokemon man kan komma!!! Jösses!

 

Och jag har sett Medabots och säger bara en sak..... LÄGG NER HELA SKITEN!!! Beyblade är mmmmmmmmycket bättre!

 

Andra kassa Anime:

Transformers armada

Transformers energon

Medabots

Sonic X

______________

Your game! Your rule!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag antar att du inte tycker om robot anime o manga,Chiia....?

 

Köp inte Beyblade o_o SOm sagt,endast bilder från animen.Som suger.Deras ögon skrämmer mig faktiskt,ett göa kan titta åt höger,ett annat åt vänster,när personen ifråga ska titta rakt fram o_____o Jag var helfast i det för ett år sen,men köpte tack och lov ingen Beyblade själv.Och förresten har jag för mig att Cartoon (eller vilken kanal det nu var...) har börjat sända den nya verisionen,där alla ser ut som söta små chbis,eller nått.Myyyyycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med dig, Sandera!

Dom nya avsnitten har lite bättre stil om man säger så XD

 

Jo, lite tycker jag om robotar, Av dom 4 gillar jag sonic X bättre. Men liksom robotar är mer för killar!!

 

Jo jag har kommit över en hemsida (På engelska >:) ) om dom nya, super nya beyblade avsnitten om säsong tre! Sidan är (Om ni är intresserade)

http://www.beyblade.com

Det är bara att klicka :P

_____________

You game! Your rule!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...