Moberg Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 såg i affärerna idag att någon börjat släppa beyblade mangan. är den bra eller är den dålig? är den lång? kanske ska man börja köpa den också. men då ska den var bra också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Bry sig inte om den.. DEN E SKIT! Ärligt talat så har man bar agit stillbilder från animen och historien är ju densamma... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet juni 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 jaha, har de gjort en sån pinsam manga :P ungefär som de gjorde med dragonball tidningen. usch. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Men Dragon Ball tidningen är iallafall bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Jo den där beyblade mangan suger. tittar dock ibland på beyblade animen på cartoon! Jag har köpt en egen beyblade XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Finns det någon originalmanga av Beyblade överhuvudtaget? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Jag har köpt en egen beyblade XD Jag har också en! En fin blå en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Det är väl ett nytt försök av "DOM som jag inte vet vad dom heter" som försöker att få dom små barnen att bli glada "igen", men oss tänker dom aldrig på >:) (åh vad arg jag blir) >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 En grön hära Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Har hört ungarna på gatan skrikit: KÖR IGÅNG! och dragit i nån konstig snurrsak...verkar helt sjukt. antar att det är i grad med pockemon... men det vill jag inte ta reda på. suger antagligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 trenden förstorar sig (vilket inte är bra >:( ). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Beyblade är i princip den sämsta skiten man kan komma åt. Animen är ett sorgligt hopkok av snurrvåld (ohh vad fint uttryckt), moraliska värderingar om samarbete och vänskap och monster som närmast kan liknas med pokemon,digemon och alla andra barntrender. Själva spelet, snurrorna man köper kostar multum och senast i förrgår såg jag någon ramppryl i tunnplast för 250 kronor. Hur vet jag allt detta? Svaret är enkelt... småbröder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Grunt: Ser man på? du spenderande en hel del vackra slantar på pokemont kort när de precis kommit eller hur? ;) iofs gjorde jag det själv :(. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Japp och erfarenheten gjorde mig visare... dessutom var det länge sedan ju! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gigashun Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Beyblade är i princip den sämsta skiten man kan komma åt. Animen är ett sorgligt hopkok av snurrvåld (ohh vad fint uttryckt), moraliska värderingar om samarbete och vänskap och monster som närmast kan liknas med pokemon,digemon och alla andra barntrender. Själva spelet, snurrorna man köper kostar multum och senast i förrgår såg jag någon ramppryl i tunnplast för 250 kronor. Hur vet jag allt detta? Svaret är enkelt... småbröder. Jo, jag håller med. Jag hatar Beyblade så djupt (tittade på det på Cartoon Network en gång) att man mår illa. Jo, det kanske ser ganska bra ut, men innehållet är bara rutten skit. Jag testade att göra beyblades i gammalt lega man haft sen barndomen, de funkade finfint. Varför ska jag lägga ner 150 spänn på en plastsak som är rolig i en dag!?!?!? Jag såg en annan låg anime på Fox Kids. Den hette Medabots. Medabots och Beyblade är lite motsatser. Beyblade ser bra ut, Medabots är skitfult. Beyblade är jätteseriöst, Medabots är fullt av störda skämt. Beyblade har gjorts stort, massa leksaker och så, Medabots finns i princip inga leksaker alls. Beyblade är en typisk anime skapad bara för pengar, Medabots är en parodi på animeserier som Beyblade, Pokémon, Digimon m.m. Jag tycker att ifall någon råkar ha Fox Kids, ägna en halvtimme åt att titta på Medabots. Det kan faktiskt vara roligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Grunt: Ser man på? du spenderande en hel del vackra slantar på pokemont kort när de precis kommit eller hur? ;) iofs gjorde jag det själv :(. Japp och erfarenheten gjorde mig visare... dessutom var det länge sedan ju! Öhh... Jag har forfarande kvar 500 st Jag spendera verkligen multum på de förbannade korten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Tja, jag spenderade runt 300-400 kr på dem, dock så vann jag varje match som vi spelade genom att kunna reglerna utantill^^. POWERGAMING RULES ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gigashun Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Min syrra har en jädrans massa Pokémon-kort. Jag och mina syskon brukar ibland ta kort av henne och göra kortlekar, och sedan köra enligt de riktiga reglerna. Så mycket roligare än att bara samla. Så de kan vara bra till nånting. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 nog har småtingarna fortfarande kort och sånt, och pokemon går ju fortfarande på tv4(dom borde ta bort skiten nu >:( ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet juni 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 och tillbaka lite till ämnet. jag såg att det fanns en pocket och en vanlig tidningsutgåva. är det någon skillnad på dessa? finns det någon slags orginalmanga till beyblade? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 ja det finns det men det är ju inte den, för tidningarna bygger på "animen" och pocketarna bygger på "animen" alltså samma skulle jag tro ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet juni 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 ok, tack för infon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 .Bakrunden. mm...Ayumi Hamasaki... Min lillebror håller fortfarand på med pockemon kort och spelar det som en tok.......det finns tydligen nya kort till dom nya gameboyspelen. håller med om att dom borde ta bort skiten på tv... .Bakrunden. mm...Naruto soundtrak... Även om det är sällan man ser det...ungarna får ju i sig massa skit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 jag tycker beyblade e skit den ä ju skit töntigt >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Beyblade är bra!! Ni menar beyblade tidningen eller? det är ju bilder dom tagit från animen, ungefär some pokemon tidningen var... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg