F.d. medlem Skrivet oktober 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 tycker inte det är så värst mycket att gnälla på yuffie bilden, detaljer hit o dit liksom..gillade den iaf :) Tackar tackar. Förresten, lägg inte upp bilder på 4chan /ic/. De kommer att gnälla på tamefan allt. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 20, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 inte ens den blekaste aning va de e fö nåt så de ingen risk för de :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 21, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2006 Yuffie-bilderna är riktigt bra. Den "skuggade" versionen (kommer inte ihåg vad det heter egentligen) skulla man kunna hitta i närmaste mangatidning. Så snygg är den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Varför känns det som om jag kommer att få skit för denna. det enda jag ska klaga på är att du klätt av henne för lite *lol* nej, men jättefin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Hehehe, ena sidan av internet får man jättesmicker och på andra sidan så får man kritik så ögonen står ut. Man blir riktigt tårögd. :'D Och tyvärr så blir hon inte mer lättklädd förrän jag blivit bättre på anatomi. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Nytt igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 hehe, ball, tyckte man urskiljde skateboarden lite dåligt, ska jag vara ärlig såg jag den inte förän jag läste texten ovan. :) men vackert iaf :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Det är meningen att ögonen ska lägga fokus kring övre vänstra delen av bilden. Det kanske du märker på molnen, skyskrapan och skärpan på hans överkropp/skalle. Jag fixade till så kappan och lite av armarna är lite svårare att urskilja. Skateboarden var redan tillräckligt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 kay ^^ är nog bara jag som är seg ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2006 Ny bild. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 ingen aning vem hon är, men snygga rena linjer o enkel fin färgläggning, me likes :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 skitbra! bortsett från *mumlar mkt tyst*, men annars som skrivet skitbra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 skitbra! bortsett från *mumlar mkt tyst*, men annars som skrivet skitbra! Kunde inte ha skrivit det bättre själv xD. Vilket program använde du för att färglägga? PS? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 ingen aning vem hon är, men snygga rena linjer o enkel fin färgläggning, me likes :) Tackar. :) skitbra! bortsett från *mumlar mkt tyst*, men annars som skrivet skitbra! Undrar om det är kritik eller mumlet över att något i kvantitet saknas? Kunde inte ha skrivit det bättre själv xD. Vilket program använde du för att färglägga? PS? openCanvas4 all the way. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Vilka penslar samt övriga verktyg använde du? :O Jag trodde inte att man kunde göra så snygga färgläggningar i OC, bra jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Inte kunna göra det i oC? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Du har då missat bra mycket du. :) Finns väldigt många bilder gjorda i oC som får folk att tappa hakan. Allt jag använt är jaggy pen när jag gjorde lineart i 3000x6000 i upplösning, sedan så är det 95% airbrushing + blur tool. Vet inte hur mycket det finns att säga. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Du vet redan att jag älskar den o__o Jag undrar faktiskt om inte detta är din bästa bild ändå, iaf som jag har sett. Ögongodis, färgerna är fantastiska. Helt makalöst, fortsätt så ;'p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Riktigt snyggt, ansiktesutrycket är verkligen ">:3" Jag har stora problem med att färglägga i OC. får pröva din teknik på min senaste WIP jag håller på med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Kan snackas vid på MSN så kan jag nämna lite hur jag gör med färgläggning. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Gärna, är inte hemma vid min dator och wacom nu men på söndag är jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Ok, det är bara att hojta till när du vill. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2006 Ny, och även lite annorlunda, bild uppe. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 30, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2006 toff, very very toff! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2006 Vafalls?! Kallar du mig för toffel? :O J/K XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 30, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2006 Jag..älskar verkligen det där "husdjuret" 8DD Ser ut som en gigastrofisk mördarmask, jag vill ha en sån ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg