F.d. medlem Skrivet september 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2006 Mjo, jag vet vad du menar. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 25, 2006 Anmäl Share Skrivet september 25, 2006 OMG älskar molnen på din senaste! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 25, 2006 Anmäl Share Skrivet september 25, 2006 Riktigt snygga bilder du har gjort Denny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2006 Tackar tackar. ;) Håller för tillfället på med en spelmodell som jag håller på att fixa med texturen på. Dock så har vi hamnat på skelettet och riggning så jag får pilla på den senare. Ni får se resultatet när den har animerats och allt. Går faktiskt riktigt bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 26, 2006 Anmäl Share Skrivet september 26, 2006 ÄLSKAR bilderna! ;DDDD Gillar din stil! vill med va lika bra att färglägga i datan ! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet september 27, 2006 Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 schyssta bilder ! diggar dem skarpt.. speciellt din 3D bild affro blabla ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2006 Smicker smicker. :) p.s. Afro äger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2006 Uppdatering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2006 Ännu en uppdatering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 6, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2006 LÉ UBERBOOBS! 8DD Hoho~ det var längesen jag såg nått sånt, eller så slår mitt minne till igen, whatever... Sött ansikte för övrigt : ) Och fint hår, jag gillar sättet du färglägger på, det är något visst med det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2006 När det gäller detta forum så är det väl bara jag och Sanny som någonsin vågat lägga upp något liknande eller länka till det och det händer inte ofta. Så ditt minne slår nog inte till. :) När det gäller min färgläggning så vet jag inte vad det kan vara, färgglatt? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 9, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2006 gillar boobs bilden xD gillar dom mjuka linjerna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 9, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2006 den senaste var hawt, men tjejen (zombieslaktaren?) ser ut att stirra väldigt mkt i kors, alldeles för mkt imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 9, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2006 gillar boobs bilden xDgillar dom mjuka boobsen ^^ Fixat, och instämmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2006 den senaste var hawt, men tjejen (zombieslaktaren?) ser ut att stirra väldigt mkt i kors, alldeles för mkt imo. Hmm, kan vara att min direction guide för ögonen var på 1 (100%). :P gillar boobs bilden xDgillar dom mjuka boobsen ^^ Fixat, och instämmer. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 Uppdatering. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 19, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 Helv....shit så snyggt o__o Jävla elit, proffs! Öhm, bättre än orginalet ^-^ Men jag saknar din förra av dock ;__; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 Äsch, proffs njae. Men jag är jävligt nöjd själv! Tack så mycket för det uppmuntrande svaret. :D Min förra avatar var jag personligen less på men det finns fortfarande kvar i en av mina andra trådar. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 19, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 yuffie har växt till sig ser jag XDD Gillar toning, keep up the hard work Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 19, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 Som jag sa tidigare; Najs najs najs! ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 19, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 me löves it Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 Tackar för den positiva feedbacken. Dock så är jag konfunderad över att ingen kommit in och "gnällt" lite. T.ex. på handen som är lite felritad. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 19, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 Tackar för den positiva feedbacken. Dock så är jag konfunderad över att ingen kommit in och "gnällt" lite. T.ex. på handen som är lite felritad. :lol: Tja du, kan det ha med att göra att det finns andra detaljer man...fokuserar på mer månntro? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2006 Vem vet. Folk på 4chan kan ju kritisera. De kanske bara är avtrubbade. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 20, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2006 tycker inte det är så värst mycket att gnälla på yuffie bilden, detaljer hit o dit liksom.. gillade den iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg