Kuwanger Skrivet september 8, 2006 Anmäl Share Skrivet september 8, 2006 Någon som vet vad det är för skillnad på dessa två samlingsboxar: Den första och den andra. Pratar vi väldig skillnad i bildkvalitet nu eller är det bara för att det är olika företag som släppt boxarna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 8, 2006 Anmäl Share Skrivet september 8, 2006 ser inte ut som olika företag som släppt dem, verkar bara vara en äldre och en nyare release av samma serie... men för all del lite inte på mig :P den ena har dock Aspect Ratio: 1.33:1 vilket det inte står på den andra, och sen olika release datum, mer skillnad än det och priset kan jag inte finna. verkar jobbigt å handla på amazon... tacka vet ja webhallen enkelt å bra :P men deras USA-import box var visst 100kr dyrare, eller nästan iaf, men med 4dvder istället för 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet september 9, 2006 Anmäl Share Skrivet september 9, 2006 Alla R1-releaser av Banner of the Stars hitills som jag känner till har urusel videokvalitet. Och då menar jag inte bara "dåligt för en videofil", jag menar RIKTIGT JÄVLA USELT. De hör till några bland de allra sämsta anime-DVD:er som någonsin släppts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuwanger Skrivet september 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 Okej, R1 är inget att satsa på med andra ord. Hmm, får se om jag kan gräva fram några bättre dvds på nätet nånstans att inhandla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg