Sceleris Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Det gör. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Det gör. :D Det var den fulaste avataren jag sett :P Ge oss Harima-sama! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Det var den fulaste avataren jag sett :PGe oss Harima-sama! ^^ Man måste ju ha en avatar som återspeglar användaren. ;) Men visst, den är ganska ful. Ska se vad jag har annars. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Så där: Masaru-san! Den hårdaste av de hårdaste! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet september 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Jippii! Känn manligheten osa från Joseph Joestar och hans bling-bling! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Oj, oj. Nu när avatarerna äntligen fungerar igen tappar jag givetvis bort den jag tänkte använda. Denna får duga så länge. :[] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Så där: Masaru-san! Den hårdaste av de hårdaste! Smaka på min eehhm.. Raging Heart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Alla vet väl att Akiha är hårdast... ...eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Eftersom Flaskis inte har Haruhi längre så får väl jag ta en annan Haruhi ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg