ikkari Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 tänkte det va lite onödigt att starta en ny tråd för det här eftersom det handlar om anime på tv..=) kan man inte få in japanska tv-kanler i sverige??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 ikkari, det går. Har själv haft det förr av misstag. Före jag ens visste att anime visades i Japan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 en följdfråga till det då...kan man inte beställa det då? ifrån typ viasat elle nåt sånt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Det vet jag ej, tyvärr.. Vi råkade få in det när vi hade piratkort och satteliten hade vridits fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 hmm, du kommer inte ihåg ungefär vart du riktade den? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Great Gito Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 ja så vi kan se till at IIINTEE rikta den dit ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Jag vet vars det skall riktas... Finns att hitta på google Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Great Gito Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 vilken tur att vi slutat med den diskussionen lr så hade vi fått veta vart den ska vridas ;) förresten, var det inte nån som skulle göra en namninsammling och skicka brev till tv4, lr nått sånt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Förresten, var det inte nån som skulle göra en namninsammling och skicka brev till tv4, lr nått sånt? Tänkte precis skriva om det. ;) Jag har funderat på listans egentliga syfte. Klart man vill se mer anime, fast frågan är vad. Själv har jag funderat på en lista där vi vill att fyran får upp ögonen för anime som INTE är censurerad och som riktar sig till 13 år och uppåt, dvs tonåringar. Vi önskar undertext i första hand. Vad tycks om denna idé? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Låter otroligt bra, kör på den. Rekomendera evangelion också ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 om evangelion visas kommer barn att flippa ur för det blev för mycket för deras hjärnor. fattade nästan inget på de sista 2-3 avsnitten ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Bah, jag tänker mer på de som är 13+. kör den klockan 20.00 eller 21.00, det viktiga är att de vuxna får se den, vi kan tvinga dem ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Great Gito Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 nej, jag rekomenderar NGE oxå diggar evangelionarna stenhårt. (och Misato hehe) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Fast jag har bara sett de 4 första avsnitten av Evangelion... Annars kan jag göra så att det är fritt fram att tipsa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Jag hoppas att den som skall skriva är bra på att argumentera och lägga fram sina åsikter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Du borde göra det, Herid, du är jävligt bra på sådant Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Hmm... Må hända... Men jag syftade på Zimeon... Jag kan ju sedan.. Om jag har tid och ingen annan ids... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Jag syftade mer på MIG. Zimeon har nog fullt upp med annat misstänker jag. Det är minsann inte bara han som skall kämpa för mangasverige, utan vi andra också. Därför skall JAG skriva det. Jag börjar att skriva det i morgon, för nu har jag fått tillräckligt med inspiration. Efter min text kommer listan följa med inte ENBART namn, utan även en unik text som varje person skrivit också. Kommentarerna skickas därefter som A-post till TV4 för att göra ett sådant seriöst intryck som möjligt och för att visa att vi menar allvar. SÅ! I morgon börjar jag skriva. Det kan ni lita på. Mitt maskande är över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Jag vill se det innan du sänder det. Tror nog alla på forumet vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Mmm dom flästa...heh alla tror jag. jo någon borde ju göra det...vet ju inget om dig Elwin men du kan säkert din sak. zimeon är ju grym på sånt men som sagt han har nog fullt upp, Herid ser jag nästan som en förebild...grym på sånt me ;) men det är en grymt bra idé stöttar den till tusen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 hörde du det Herid.. Du är nästan en förebild.. Respekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Har nästan en förebild? Är nästan måste jag rätta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Du måste ha läst fel, Herid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Maybe, hard to tell.. Jag har nämligen ibland ändrat utan att det synts efteråt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Det går bara att ändra utan att det syns om ingen har skrivit i tråden efter det inlägget man vill ändra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg