Pixelgamer Skrivet augusti 31, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2006 Även här måste det väl finnas fler personer än jag som kollar på detta underhållande program. Det är ju som mest roligt nu i början när det är provsjungninar. ^^ Jag tyckte de ratade japanen lite väl hårt idag, tyckte han sjungde rätt okej, bara att hans uttal var helt värdelöst! Humor: http://tv4.se/visa/klipp/?klipp=68448 "Därför att du sjunger som en telefonsignal." "Jag kommer komma tillbaka." - OoOooh läskigt Tyvärr inte med i klippet, "Jävla kukjury!" XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 31, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2006 Till och med jag sjunger bättre än vissa och jag kan få döva att hålla för öronen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 1, 2006 Anmäl Share Skrivet september 1, 2006 Hur ofta går Idol på TV egentligen? Har bara sett det en gång i år, rätt så komiskt hur korkad folk är. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 1, 2006 Anmäl Share Skrivet september 1, 2006 Idol höjer inte direkt mina tankar om människan.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 1, 2006 Det började ju i tisdags, så jag skulle chansa på att det går tisdag-fredag, osäker på måndagarna. EDIT: Oj så fel jag hade, gick ju inte alls idag (fredag). Men det går iaf flera dagar i veckan så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 ja.... idol...... det är just detta program jag måste delta i nästa år........ anledningen är att jag förlorade ett vad med min bror........ så nästa år, kolla inte efter mig ok....... det skulle nog bli antingen bra eller urkast Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lysse Skrivet september 17, 2006 Anmäl Share Skrivet september 17, 2006 Haha, jag har sett alla svenska säsonger. :D Tycker att det är jättekul, och speciellt iår! XD Anna "Ring ring" Klüft var bäst iår! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Birdflyer Skrivet september 17, 2006 Anmäl Share Skrivet september 17, 2006 Jag glömmer alltid att kolla på Idol, men dom få gånger man lyckas hamna framför TV'n när det går, så måste jag säga att det är grymt skoj! Kanske har deta tt göra med Jury'n, vet inte, men dom är bara för go'a Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2006 Det är många bra sångare måste jag ju säga. ^^ Har en del favoriter ju, kommer inte ihåg några namn direkt men men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 29, 2006 Fyfa-an vad bra vissa är! :D Typ Linda. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg