docster Skrivet augusti 30, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2006 Som några av er märkte så blev sidan hackad onsdagskväll och var nere i ca 1,5 timme. Hursomhelst så fungerar allt som det ska nu och vi får se över säkerheten så det förhoppningsvis inte händer igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 31, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2006 Wiiiie, Alive and kicking! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet augusti 31, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2006 Hoppsan, hackat låter ganska häftigt men forumen verkar intakta. Va hände? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 31, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2006 Hoppsan, hackat låter ganska häftigt men forumen verkar intakta. Va hände? Inget större, det var någon scriptkiddie som utnyttjade en ny lucka i säkerheten som kom in bytta några lösenord, sabbade lite med mailen och sedan bytta ut alla indexfiler den kunde hitta. Intrånget påverkade inte någon databas så att alla forumen funkar som vanligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 31, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2006 okej, vilken idiotisk sak att göra, skönt att anime.se fortfarande lever. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 31, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2006 Jag fick också upp en virusvarning för nåt Java-program som försökte starta. Alla som inte fick en sån varning och var här kanske ska se över datorn, bara ifall att? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 31, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2006 Jag fick också upp en virusvarning för nåt Java-program som försökte starta. Alla som inte fick en sån varning och var här kanske ska se över datorn, bara ifall att? Hmm, nu blev jag orolig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 31, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2006 Det är nog ingen större fara, java appen laddade inte förrän man var på sidan ett tag märkte jag. Så ni som bara gick in och såg att sidan var nere och sen surfade vidare behöver nog inte oroa er. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg