Warwolt Skrivet augusti 26, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2006 Der Kralzen Panzer, die meister af Titan Panzers (eller nåt, min tyska är sämst. Efter ett års pluggande är jag överaskad att jag ens kunde skriva detta :P) Doddis här, med mitt nya nickname (Doddis har jag inte använt på ett BRAAAAA tag. Warwolt är det namn jag nu visar mot alllt och alla ;) ) Tänkt göra comeback med en drös bilder från skolan, men tyvär har jag bara en bild för tillfället att öppna med. Herregud, min scanner var dammig för att jag inte använt den på en sådan tid. Den är fanimeg antik O_o [Edit] Lade till en bild som jag tagit bord pappret runt bilden :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sazuki Skrivet augusti 26, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2006 Ohh!! Cool bild! Älskar den den är ju ass snygg!Han som har gjort bilden skulle nog bli bäst!! Asnygg bild 100 procent till dig som gjorde det!!!:D:D Jätte snyggt ritat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 26, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2006 Heh ganska cool bild. Förresten Doddis om du ville byta namn kunde du bara sagt till mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet augusti 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2006 Njaaa, gillar nog mer att börja om på nytt med nytt namn och en ny användare. Kan du kanske lägga till en text under mitt namn att jag är gammla Doddis dock? Om det är för mycket begärt frästar jag med Skelletet till en Scwarze Blitz Eisen Plattiered (Black Lightning, Iron Clad) Liten text, som jag är tacksam över att Babel Fish (hoppas jag ijaf) klarade av att hjälpa till att fylla igen de flesta hålen i min tyska (gillar att skriva på tyska :P) Engelsk The Black Lightning is the fastest and most stealth-able Iron Clad in the whole scout series. Its quick movement makes it dramaticly effective to claim multive objectives on a very short period of time, making it being used by most of the German Alliance army. Tysk Der schwarze Blitz ist das schnellste und meiste Heimlichkeit-able Eisen, das in der Ganzpfadfinder-Reihe plattiert ist. Seine schnelle Bewegung bildet es dramaticly wirkungsvoll, multive Zielsetzungen auf einem sehr kurzen Zeitabschnitt zu behaupten und bildet es verwendend durch die meisten des deutschen Bündnisses army Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet augusti 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2006 NU är jag äntligen klar, och ska gå och sova mig :) Wip bild Inkad version :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet augusti 27, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2006 Bilden på "tankern" eller vad det heter? (pansarvagn kankse) :) jag har ingen koll på sånt.. iaf.. den är aningen ur perspektiv med slutet på pipan osv.. i övrigt är det rolig att se dig lägga upp en massa charmiga bilder och att du tar dig tiden att nämna namnbytet osv.. :) Warwolt :) yep det låter bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 27, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2006 Välkommen tillbaka först och främst : D Men....Doddis lät mycket finare tycker jag D: Oh well... Gillar senaste bilden, speciellt den inkade verisionen : D Du inkar typ, tusen gånger snyggare än jag xDx Intressanta bilder för övrigt :3 Fortsätt så, vill gärna se mer~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet augusti 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2006 Nya Bilder :D En Ledar-typ den här gången, lite mer Knight än Mecha denna gången. Men fortfrande Battle-suit :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 28, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2006 : D En av dina bästa i denna tråden tycker jag, tja, den innan den här var också fräck. Gillar, återigen, den inkade verisionen mest :3 Mindre kladdigt och du gör det bra~ Keep updating ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet augusti 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2006 Ännu en bild, denna är WIP till en vanlig krigare. Bara armarna som jag börjat jobba på riktiga just nu, retsen är bara Skellet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 6, 2006 Anmäl Share Skrivet september 6, 2006 SHit dina robbotar äger upp ju! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg