zjgameru Skrivet augusti 25, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2006 Någon annan som förälskat sig i BC's nya serie "Keroro"? Säkerligen en av de bästa som finns att köpa med svensk text idag. Förutom Detektiven Conan och Evangelion. Keroro är en rymdgroda (typ..) från planeten Keron, som överges av sina rymdstyrkor på vår planet efter en misslyckad invasion. Även fyra av hans underordnade har också försvunnit och med tidens gång så försöker han finna dem alla. Han omhändertas av familjen Hinata, där han tvingas till ett arbete som skulle kunna förknippas med slaveri. Sonen Fuyuki i familjen stödjer honom dock och försöker alltid att uppmuntra honom, hur mörkt det än ser ut. Keroro har en mycket skön humor och med ett gäng oförglömliga karaktärer som den schitzofreniske Tamama. Även om animé-versionen också är ett guldkorn så förblir nog mangan den bästa. Video: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 25, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2006 Synd bara att den inte heter Sergeant Kväk, för det skulle vara så hundraprocentigt apabra. Om inte annat för att Kväk låter så tokmycket fjantigare än Keroro. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuwanger Skrivet augusti 26, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2006 Jo, jag måste erkänna att den är lite bra ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 27, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2006 Den är helt ok men inte riktigt min favoritgenre. Köpte 1 och 2 men gav bort till min syster som dyrkar den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Falco Skrivet november 2, 2006 Anmäl Share Skrivet november 2, 2006 Jag är allvarligt talat helt Keroro fixerad xD Har skrattat högt många gånger :3 Tycker att animen är aningen bättre än mangan av någon anledning..... men båda två är faktiskt skitbra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 2, 2006 Anmäl Share Skrivet november 2, 2006 Oh O: Keroro är ju skitbra. Har dock bara läst mangan (tre volymer på svenska) och sett animens intro på youtube. Men det är utan tvekan en otroligt sköjjig manga. Måste köpa den fjärde volymen. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chikara Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Jag har precis börjat läsa den och tycker att den är än så länge underhållande. Är inne på vo. 2... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg