flaskis Skrivet december 28, 2009 Anmäl Share Skrivet december 28, 2009 Men, vafan. Ge mig Clannad i detta paket så kommer jag lugnt att köpa den. Du bad om det. Ungefär lika billig som Kanon-boxen är den också. Själv kommer jag inte att köpa den här heller. Releasedatum april. Då lär jag ha köpt lya och kan lägga ut så mycket på en box :') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 28, 2009 Anmäl Share Skrivet december 28, 2009 Men, vafan. Ge mig Clannad i detta paket så kommer jag lugnt att köpa den. Du bad om det. Ungefär lika billig som Kanon-boxen är den också. Själv kommer jag inte att köpa den här heller. Releasedatum april. Då lär jag ha köpt lya och kan lägga ut så mycket på en box :') Köpa lya = mer pengar på fickan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 28, 2009 Anmäl Share Skrivet december 28, 2009 Men, vafan. Ge mig Clannad i detta paket så kommer jag lugnt att köpa den. Du bad om det. Ungefär lika billig som Kanon-boxen är den också. Själv kommer jag inte att köpa den här heller. Releasedatum april. Då lär jag ha köpt lya och kan lägga ut så mycket på en box :') Köpa lya = mer pengar på fickan? Nej: köpt lya = inga stora utgifter i framtiden :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet januari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2010 Nej: köpt lya = inga stora utgifter i framtiden :3Köpt lya = stora avbetalningar på ett banklån hela tiden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2010 Tror Flaskis menar att han har sparat pengar och kan köpa en lya utan att behöva ta dyra lån och därav kan han betala den där sanslöst stora summan för boxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2010 Inte ens flaskis tjänar nog så bra att han kan ha lagt undan 1,2-1,5 miljoner på ett par år. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2010 Inte ens flaskis tjänar nog så bra att han kan ha lagt undan 1,2-1,5 miljoner på ett par år. :) ^ Det :P Men månadskostnaden på ett lån kommer inte vara så galet tungt för min plånbok. Menade mer det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg