Captain Herlock Skrivet augusti 24, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 Jag har precis tagit steget från tönt till supertönt. Och det känns oroväckande bra... Jag har alltså köpt min första plastfigur. Det är en liten Keroro Gunso (knappt 10 cm hög, mått fattades på hemsidan) från AYA.NU och jag är nöjd som fan. Handla gick hur smärtfritt som helst, valde förskottsbetalning och slapp pynta för leverans. Hade varorna på 2 arbetsdagar. Hur cleant som helst! Nu undrar jag: Vilken var din första samlarpryl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 24, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 Min första minns jag inte då det antingen var en staty av Chise från SaiKano eller Vash från Trigun, någon av de två är det. Min senaste minns jag däremot vilken det är: <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Herlock Skrivet augusti 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 Naaaajs... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 25, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2006 Min första figur var Ren från Erementar Gerad, om jag minns rätt. Ingen höjdare tyvärr (Yujin. :( ) Sitter och väntar på den Shana-figuren flaskis postade bild på, men HLJ tar verkligen god tid på sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 25, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2006 Min första figur var Ren från Erementar Gerad, om jag minns rätt. Ingen höjdare tyvärr (Yujin. :( ) Sitter och väntar på den Shana-figuren flaskis postade bild på, men HLJ tar verkligen god tid på sig. Ebay - det tog 6 dagar innan den nådde mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet september 5, 2006 Anmäl Share Skrivet september 5, 2006 Min första måste varit "Ri Khoran" från Sakura Taisen. Har alltid haft en förkärlek till tecknade söta flickor med glasögon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet september 6, 2006 Anmäl Share Skrivet september 6, 2006 Min första var jul-Rei-figuren som finns på den här sidan. Fortfarande en av mina favoriter. Mitt senaste inköp var förresten också en Keroro-figur, tillverkad av Kaiyodo. Hoppas att jag nån gång kan få tag på Kururu och Tamama från samma serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melta Skrivet september 8, 2006 Anmäl Share Skrivet september 8, 2006 Köpte en Berserk figur för typ... 5 år sedan tror jag i USA, stor fortfarande där hemma.. ouppackad Innan dess var det dock rätt mycket mechas och framförallt dragonball z figurer men då var jag så liten så det räknas inte (typ 5-7 år och fick från mammas släkt i korea :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EvelyneChan Skrivet september 12, 2006 Anmäl Share Skrivet september 12, 2006 Min 14cm stora Sesshomaru figur var min första samlar figur tror jag. och jag är fortfarande kär i den ^3^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 min första animepryl var en liten brosch med Luffy, sedan dess har det bara blivit mer och mer, i början av nästa år ökar mitt nördsamlande dratiskt då jag ska beställa en hel drös av animepryler ifrån usa. XD hjälp, min plånboks innehåll går upp i rök!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 9, 2006 Anmäl Share Skrivet december 9, 2006 Min första pryl var en nyckelring med en skjortklädd Chii från Chobits, mina kommande är en Chii figur och en kudde :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 en skitful nyckelring med sakura från naruto :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuu Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Ojj min första grej måste ha varit en massa söt nyckelring med Edward Elric som jag köpte 2005, innan dess hade jag bara köpt manga och dvder. Har fortfarande nyckelringen på den väskan jag har nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Har en dragonball i glas som är blåst på Kosta Boda. Fick den när jag var runt 14-15. Även om jag avskyr dragonball nu så är jag ändå en stolt ägare av drakkulan då den är så pass unik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Har inte kvar den, men det var en 7cm hög chibiversion utav Maskerade Rosen i hårdgummi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Har inte kvar den, men det var en 7cm hög chibiversion utav Maskerade Rosen i hårdgummi. Och vilken del av honom föreställde den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enjeh Skrivet december 25, 2007 Anmäl Share Skrivet december 25, 2007 Min första och enda anime figur atm... : p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MajinBror Skrivet januari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2008 Min första var Strike Freedom Gundam, fast min mamma gav bort den.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2008 Väldigt off-topic men välkommen MajinBror till forumet och ditt först inlägg. Dock måste jag påminna dig om reglerna, inga bilder i signaturen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet januari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2008 Mina första anime-figurer, nu är man äntligen på rätt väg ;) ...eller? :S Har tyvärr ingen egen kamera och mobilkameran är paj så jag kan inte ta egna bilder men dom är helsöta :] måste bara hitta ett bra ställe att hänga dom på nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Jag äger en figur från någon bikini brutta från serien To heart 2, sen har jag en grym figur av ringo från Air Gear, sen får jag Roronoa Zoro PVC i brevlådan om några dagar. Sen har jag en pre-order på några figurer från Code Geass som väntas komma i Mars :). Är på jobbet nu så jag hade inte tid att kasta med några bilder. Den första figuren jag köpte var hon från to heart 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 17, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2008 Has yet to get one. När jag väl bestämt mig för att köpa en så går den ur sortiment... -.- Vem vet när jag fastnar för en figur nästa gång? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SantaGo Skrivet augusti 27, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2008 Hmm, första prylen måste varit ett Naruto Pannband som jag fick av en kompis :] Blått band med Sand-loggan på :P Någon som vet vart man kan köpa Manga på Japanska btw? Skulle vara roligt att ha någon manga på Japanska :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 27, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2008 Någon som vet vart man kan köpa Manga på Japanska btw? Skulle vara roligt att ha någon manga på Japanska :P http://www.amazon.co.jp/In-English/b/re ... de=1094656 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet augusti 27, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2008 Jag hade en mjukis Totoro som jag gav bort. Sen ska man inte tala om jakten efter Pokemon prylar.... ...glömde jag nämna tiaror och diverse från Sailormoon? Om prylar räknas som prylar, har jag antal pins från Naruto. Övervägde att köpa en nyckelring med GG från Code Geass, men det är hemligt då jag är motståndare till CG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg