Teron Skrivet september 1, 2006 Anmäl Share Skrivet september 1, 2006 Började andra året på Civ. Ing. Datateknik på KTH i onsdags. Första året var rätt slappt, men jag planerar att satsa på femmor i mattekurserna i år, något som det inte blev mycket av förra året :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mazon Skrivet september 2, 2006 Anmäl Share Skrivet september 2, 2006 Skolan drar igång på måndag för mig, börjar då mitt fjärde år på Civ.ing IT på Chalmers. Har haft en ganska slapp sommar så det blir nog en rätt kärv start i år ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 2, 2006 Vad alla startar sent :P Vi ska redan snart ha bestämt projektarbete osv. Och så har jag fått bild som estetiskt val, trots att jag är totalt värdelös och har 0 fantasi xD Lite tråkigt utan idrott på schemat men det blir det lite mer av nästa termin iom Idrott B. Sen har två killar hoppat av, och två nya tjejer börjat klassen. Antalet tjejer ökade med 67% ;] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 3, 2006 Anmäl Share Skrivet september 3, 2006 Så nu börjar skolorna dra igång igen, själv så börjar jag i morgon, men inte förrän 13.00 så jag ska nog inte behöva försova mig som tur är.Det blir ett litet upprop och lite annan värdelöst och sen gå hem. Ska alltså börja 3:an, Teknik. Får väl hoppas det blir bra, känns helt okej att komma tillbaka till allt folk. Vad känner alla ni andra om utbildningsstarten, Och vad ska ni plugga? Kul, tråkigt, spännande, nervöst? - Dela med er! BWAHAHAHA! *PEKAR O SKRATTAR* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 3, 2006 *Biter Avathar i fingret* - "Det är fult att peka" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 *Biter Avathar i fingret* - "Det är fult att peka" Inte när man slipper skolan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg