Tummelissa Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Är det någon som vet vart man kan få tag på dessa filer CandyCandy Sandybell el. lady georgie i sverige? Tycker att dom är underbara filmer vill få tag på dom MVH // Tummelissa :) ;) :) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Är det en Anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Sandybell går att köpa på DVD från både www.webhallen.se (billigare). De andra två har jag inte sett till salu nånstans... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Är det en Anime? ja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Låter lite... nån som har lust att förklara vad den handlar om (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 De är alla tre storklassiker från 80-talet, och alla tre har unga flickor som målgrupp. Lady Georgie och Candy Candy är kanonbra, alla som tycker annat har fel. Vad de handlar om går lätt att ta reda på via internet. Dock ser det svart ut för en nyutgåva av både Candy Candy och Lady Georgie med tanke på rättegången som infekterade allt som har med tecknaren Igarashi att göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Jag har också varit på jakt efter CandyCandy, har dock bara hittat videobutiker som hyr ut serien på VHS, inget sälja.. Synd att det ser mörkt ut för en nyutgivning ;) Har läst halva mangan, och jag håller med, folk som tycker att den inte är bra har fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Har sett dessa titlar gömma sig nere i videobutiken, men det verkar inte finnas något komplett så jag har inte kollat närmare på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 De är alla tre storklassiker från 80-talet Det tar emot att missunna 80-talet en klassiker, men Candy Candy är från 70-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Har ingen aning var man köper dem förresten var lady georgie den första animen jag såg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Det tar emot att missunna 80-talet en klassiker, men Candy Candy är från 70-talet. Hoppsan. Trodde animén var senare än så. Så går det om man inte tänker sig för när man skriver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg