kei-kun_is_L33T Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 :D vilken gillar ni bäst A. Love Hina manga/anime B negima manga/anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Svårt, har bara läst Love Hina-mangan, och den gillade jag skarpt. Animen har jag bara sett lite glimtar från och jag har inte funderat på att se något mer. Negima har jag bara sett animen av, den är helt okej, men det känns aldrig som den får någon riktig handling. Däremot kan jag deffinitivt tänka mig att mangan är mycket bra, om den fokuserar lite mer på hans magiska krafter (: Så tills vidare får jag väl rösta på Love Hina av de där två... I övrigt har jag bara stött på A.I. Love You av Akamatsu, helt okej, har läst de två första volymerna tror jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 18, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 Love Hina-animen slår purjolökshuvet lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 18, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 gillar AI love you och love hina, mest AI tror jag^^ men Negima tyckte jag mest var seg: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kei-kun_is_L33T Skrivet augusti 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 bra att det e mer än jag som gillar Akamatsu :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 18, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 Är det bara jag som tycker att alla hans verk är otroligt ytliga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kei-kun_is_L33T Skrivet augusti 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 inte vet jag vad ni tycker men jag tycker Love-Hina Mangan e bättre blandannat för slutet det finns ej i Animen (jag skulle också villja veta litte mer om Ema Maeda) XD [/code] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kei-kun_is_L33T Skrivet augusti 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 vet ni någon bra sida där man kan köpa AI Love you? ( visste nämligen inte att han hade gjort en annan serie :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 18, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 Är det bara jag som tycker att alla hans verk är otroligt ytliga?Nej, de är väldigt ytliga. (jag skulle också villja veta litte mer om Ema Maeda) XD Är jag väldigt ovetande om jag inte vet vem Ema Maeda är? vet ni någon bra sida där man kan köpa AI Love you? ( visste nämligen inte att han hade gjort en annan serie :D ) Hehe, jo adlibris.se har den, och de brukar vara billiga också (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kei-kun_is_L33T Skrivet augusti 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 om du har läst alla love hina pockets tror jag du vet vem hon är XD hon är med i slutet av love hina 14 (den sista alltså) ok tack för sidan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kei-kun_is_L33T Skrivet augusti 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 förresten till alla som är på dem här tråden mycket det finns en online manga (helt gratis manga som går att läsa på nätet) www.makoto.megatokyo.com den e på engelska, rätt skoj tyckte jag (om det finns någon annan online manga skicka gärna in sidan^^ :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kei-kun_is_L33T Skrivet augusti 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 om det inte funkar testa www.megatokyo.com istället :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 18, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 Det ahr jag gjort, men vet ändå inte :sleep: Eller snarare: kommer inte ihåg. Jo den sidan är bra (: Hmm, o den där onlinemangan har ungefär vad att göra med Ken Akamatsu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 19, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2006 Akamatsus serier är knappast några djuplodande verk, men jag tycker ändå hans sjuka humor väger upp för det. Då måste jag säga att Love Hina var mer lyckad än Negima; den senare är nästan lite för seriös. Favoritkapitlen är ändå de där han knäppar sig, som till exempel kapitlet om den där Aisawa. Love Hina var inte allvarlig i mer än 3 rutor i streck och när han ballade ur ballade han ur så hårt att det var en fröjd åt det. Men det kanske bara var jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 19, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2006 Ne jag kommer ihåg att jag skrattade högt flera gånger när jag läste Love Hina, så du är inte ensam Zimeon (: Får väl ta och läsa den igen någon gång. Negima, jag får väl ta och läsa mangan, tror min kompis har den nämligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 19, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2006 Negima animen var en riktigt flopp med bitvis usel animation. En besvikelse. Men jag är ändå rätt lockad att se hur "uppföljaren" från SHAFT kommer bli. Som jag har fattat det så är det en omgjord version av den tidigare tv-serien, men ändå utspela sig i ett alternativt universum och inte har mycket mer än huvudkonceptet gemensamt med originalmangan. -[officiell hemsida] (Med detta kommer även en manga av Takuya Fujima, som baseras på händelserna i den nya animen.) Att det blir bättre än Xebec skräpet är väl ändå inte att hoppas på för mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kei-kun_is_L33T Skrivet augusti 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2006 sidan som jag skrev om har inget med ken akamatsu att göra bara tipsade om den för dom som inte är i närheten av en bok affär, och kan alltså inte köpa manga (stackare är ni få) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg